Якісний Контент – Це Головне, Вважає Google

Якісний Контент - Це Головне, Вважає Google

Google не втомлюється постійно повторювати і звертати увагу вебмайстрів на той факт, що найважливіше, на що слід звертати особливу увагу – це зміст (контент) сторінок сайту.

Однак, в своєму відео-зверненні Метт також зазначив, що наявність у сайту більшої кількості сторінок дозволяє веб-дизайнерам і творцям контенту використовувати більше SEO-методів і покращувати рейтинг за рахунок більшої кількості використовуваних ключових слів, в порівнянні з невеликими сайтами.

Метт сказав: «Я б не вважав, що просто більшу кількість проіндексованих сторінок автоматично дасть вам більш високі позиції. Це не той випадок ». З іншого боку, він заявляє, що чим більша кількість сторінок містить сайт, тим більше у нього шансів ранжуватися за різними ключовими словами.

Плюс, більшу кількість сторінок, швидше за все, означає більшу кількість вхідних посилань і більш високий PR, що безпосередньо впливає на позиції сайту в пошуковій видачі. Однак прямого зв’язку між кількістю сторінок і позицією немає.

Закінчуючи своє звернення, Метт ще раз стверджує: «Більша кількість сторінок саме по собі не дає вам переваги» (подивитись оригінал відео-звернення Метта ви можете в кінці цієї статті).

Це означає, що наявність великої кількості сторінок на вашому сайті не допоможе для поліпшення його PR, якщо кожна сторінка належним чином не була оптимізована для пошукових систем. Іншими словами, якщо ви просто зосереджені на створенні великої кількості сторінок на своєму сайті, без правильної оптимізації змісту і сторінок для пошукових систем, то ви не отримаєте ніяких позитивних результатів в частині поліпшення рейтингу.

Тому, якщо ви сумніваєтеся, що більша кількість сторінок буде впливати позитивно на ваш рейтинг, ви не помиляєтеся. Matt Cutts повністю згоден з вами. Ви можете поліпшити ваш PR, наприклад, збільшуючи щільність ключових слів, розміщуючи унікальний контент, застосовуючи відповідний дизайн і зручну навігацію для легкого сканування та індексування роботами пошукових систем сторінок вашого веб-ресурсу.

Багатосторінкові сайти

Замість того, щоб витрачати свій час і зусилля на те, щоб зробити свій сайт більш великим, більш складним і набагато більш важким для управління, краще направити свої сили на вдосконалення змісту існуючих веб-сторінок.

Крім того, більша кількість сторінок ускладнює навігацію і з’являється більше шансів, що зміст стає застарілим і зайвим. Менші сайти з високоякісним, унікальним і цікавим контентом будуть залучати набагато більше уваги, ніж великі веб-ресурси з неактуальним змістом.

Односторінкові сайти

Існує багато прикладів, коли бізнеси уникають багатосторінкових веб-сайтів і створюють односторінкові сайти, які виглядають приголомшливо і успішно просувають продукт або послугу, вироблені їх компанією. Односторінкові сайти не вимагають, наприклад, меню, що випадає для навігації по сторінках. Все вам потрібно робити на такому маленькому сайті, так це прокручувати текст з можливістю для користувачів перейти до різних розділів веб-сторінки.

При наявності якісного і інтригуючого змісту такі веб-сайти мають всі шанси для того, щоб перебувати на верхніх позиціях в пошуковій видачі. Навігація по односторінковим сайтам легка і зручна, а на сторінці є достатньо місця для розміщення потрібного обсягу інформації.

Якщо у вас є власний сайт, з великою кількістю сторінок, то використовуйте цей факт в ваших інтересах. Існує ряд способів, які можуть позитивно вплинути на поліпшення рейтингу вашого багатосторінкового сайту.

Більше число сторінок означає, що ви можете розмістити набагато більше якісного контенту на вашому сайті, що, в свою чергу, дозволяє не тільки застосовувати значно більше ключових слів, але також використовувати їх більш ефективно.

Сайти з великою кількістю сторінок і якісним кін – тентом, зазвичай мають більшу кількість вхідних і внутрішніх посилань, що завжди позитивно впливає на PR сторінок.

Чи означає це, що ви повинні створювати все більше сторінок для вашого веб-ресурсу?

Золоте правило для успішного застосування односторінкових сайтів – ніколи не слід повторювати контент. Це недопустимо. Немає необхідності для розміщення довгого текстового опису на односторінковому веб-сайті. Простий, доступний для розуміння, що викликає інтерес текст і чудові зображення роблять невеликі сайти дуже цікавими і привабливими для користувачів.

Але, при всій простоті, в контексті такого сайту обов’язково повинні бути розміщені відповідні ключові слова, а також розставлені всі необхідні мета-теги і атрибути alt і title. Само собою зрозуміло, що необхідно переконатися, в тому, що сторінку легко сканувати та індексувати роботам пошукових систем. Тому, перш ніж додавати свій утворять єдиний сайт в індекс, слід добре його перевірити і усунути всі недоліки.

Висновок

Як резюме зауважу, що на рейтинг сайту впливає не кількість сторінок, а якість їх змісту. Якщо посил, який ви хочете донести до своєї аудиторії може вміститися на одній сторінці, то немає сенсу створювати багатосторінковий сайт тільки заради того, щоб розмістити більше інформації (найчастіше, дублюючу вже розміщену) і ключових слів.

Збільшуючи кількість сторінок свого веб-ресурсу, і направляючи всі зусилля на залучення вхідних посилань з авторитетних сайтів, ми часто забуваємо про невикористані можливості, які є в нашому сайті. Невелике коректування контенту, виправлення недоліків і упущень, оптимізація існуючих сторінок, можливо, це те, що необхідно було зробити для поліпшення рейтингу і залучення більшого числа відвідувачів?

Таким чином, присутність високоякісного, унікального змісту, що не оптимізованого під ваші ключові слова, теж не дуже допоможе сайту піднятися в топ пошукової видачі. Вихід, судячи з усього, в наявності якісного контенту, оптимізованого відповідним чином. Це буде чудовим рішенням, як для збільшення трафіку, так і для підняття PR.

Щоб Google і інші пошукові системи полюбили ваш сайт, сторінки останнього повинні:

бути оптимізовані під ваші ключові слова;
містити високоякісний контент;
вебмастер повинен володіти досвідом і знаннями.
Подивимося, що мається на увазі під вищесказаним.

Оптимізація під потрібні ключові слова включає в себе наступне:

включення ключових слів в усі теги title;
включення ключових слів в початок тега title;
включення ключових слів в доменне ім’я;
включення ключових слів в Н1, Н2 заголовки;
включення ключових слів в якірні тексти внутрішніх і вхідних посилань.

Високоякісний контент повинен приносити користь відвідувачам, вказувати шляхи вирішення проблем і повинен бути:

запам’ятовується;
читабельним;
цитованим;
застосовуваним;
доступним;
оцінюваним;
стимулюючим на вжиття дієвих заходів;
що містить посилання на відповідну інформацію;
що призводить приклади, які стосуються даної теми.
Досвідчений і знає вебмастер буде впевнений в тому, що на його сайті:

URL-адреси легко запоминаємі;
сторінки однаково добре відображаються в різних браузерах;
сторінки швидко завантажуються;
навігація інтуїтивно зрозуміла;
дизайн сторінок однаковий.