ЯКІ ФАКТОРИ ВПЛИВАЮТЬ НА ПРОСУВАННЯ У 2018 РОЦІ?

У цій статті ми розглянемо чинники ранжирування пошукових систем Яндекс і гугл 2018 для того, щоб ви могли поліпшити ваш бізнес і зрозуміти, на яких роботах по SEO зосереджувати увагу.

На сьогоднішній день технології інтернет-маркетингу стрімко розвиваються і SEO в той числі не стоїть на місці. Оптимізація сайту вже не діє за схемою: оптимізували сторінки, залили текст, купили посилань – PROFIT. Комерційні фактори просування сайту працюють по-іншому.

Сьогоднішнє SEO дуже добре відображає цитата Льюїса Керролла “Ну, а тут, чи знаєш, доводиться бігти щодуху, щоб тільки залишитися на тому ж місці, а щоб потрапити в інше місце, потрібно бігти вдвічі швидше.”

З одного боку це значно додає роботи технічним фахівцям, а з іншого боку виживають тільки кращі, розвінчуючи міф, що вся ця оптимізація під пошукові системи – не працює.

8 головних трендів SEO У 2018 РОЦІ
У цій статті ми висвітлимо фактори, що впливають на просування сайту в Яндексі і гугл. Приготуйтеся work hard!

Аналітика, аналітика і ще раз аналітика.
Власники сайтів вже не витрачають бездумно гроші на рекламу, а аналізують кожну витрачену одиницю грошей. Стандартно встановлюється система КПІ на півроку / рік. І якщо раніше – це був виключно топ, то зараз може розглядатися цілий набір показників: трафік, поведінкові фактори і навіть обсяг продажів в e-commerce. При такій системі набагато краще задовольняються інтереси клієнта. Адже, за великим рахунком не важливо, на якому місці твої ключові запити якщо вони неефективні і не дають продажів.

Також на новий рівень виходить аналітика конкурентів. Семантика на сьогодні повинна бути не просто релевантна, але і до того ж конкурентоспроможна. Немає ніякого сенсу просувати запит “купити айфон”, якщо у вас немає бюджетів, як у лідерів ринку. Зараз важливо правильно оцінити можливості на самому початку, щоб не сидіти через півроку біля розбитого корита. Все частіше зустрічаються ситуації, коли у невеликих інтернет-магазинів формуються товарний ряд на етапі створення сайту, і вибираються тільки ті товари, по яких реально пробитися в топ. Повірте, така стратегія значно заощадить і гроші і нерви. Комерційні фактори ранжирування сайту – це все про впізнаваності бренду і асортименті. Тому важливо намагатися пробитися в ТОП саме по унікальності товару.

Які чинники впливають на просування в 2018 році?

Управління репутацією або SERM.
Більшість власників онлайн бізнесу вже зрозуміли, що конверсію на сайті може нещадно “з’їдати” зіпсована репутація в мережі, а так як послуги з “відбілюванню” бізнесу досить трудомісткий – це початок позитивно позначатися на сервісі. Цінний кожен покупець, а будь-які невдоволення нівелюються мирним шляхом, так як набагато дешевше стало йти на поступки, ніж “мити” репутацію.

Управління репутацією – це соціальні фактори, які впливають на ранжування.

Швидкість завантаження сайту
Швидкість завантаження сайту – це внутрішні фактори ранжирування сайту. Про прискорення завантаження сторінок вже написано чимало, але питання все одно продовжує стояти гостро. На сьогодні google хоче перейти на mobile-first індекс, так як частка мобільного трафіку вже давно перевищила десктоп, і він продовжує стрімко зростати. На сьогодні пропонується не тільки слідувати інструкціям всім відомого Pagespeed insight, переводячи сайт в “зелену” зону, але також впроваджувати AMP сторінки, які значно збільшують компресію всіх елементів, дозволяючи користувачам блискавично отримувати потрібний контент на своєму мобільному пристрої. Мабуть, єдиним недоліком даної технології є те, що вона не дуже чуйна до старих сайтів і простіше буде зібрати новий сайт, ніж “реанімувати” вже звичний.

Progressive Web Apps (PWA) – технічні фактори.
Ця технологія дозволить створити гібрид сайту і мобільного застосування. По суті це зручний мобільний сайт з дуже високою швидкістю завантаження, а також можливостями програми. Наприклад за допомогою технологій PWA можна активно “пушіть” клієнтів свого бізнесу. Більшість браузерів вже взяли на себе зобов’язання щодо підтримки і розвитку популярності нового формату сайтів. Противиться новим технологіям поки тільки Apple.

Альтернативні методи залучення трафіку.
Так як ми писали раніше, що конкуренція сильно зростає, то не завжди можна потрапити в ТОП-10 за бажаним запитом, але ж дуже хочеться. На сьогоднішній день найчастіше для виведення таких запитів по молодим сайтам використовуються системи декількох торкань. Вибираються трастові форуми, майданчики і або на сайт користувачі заводяться за допомогою крауд-маркетингу, або через хороші прес-релізи / лонгріди і навіть “лінкбілдятся”.

Якщо не можеш зараз вивести свій сайт по потрібному запиту – виведи майданчик, через яку користувач потрапить на свій сайт. Ось така ось асоційована конверсія.

Таке Посилальне просування – це зовнішні фактори ранжирування, до яких також відноситься релевантність сторінок до пошукового запиту. Не пишіть тексти ні про що, просто насичуючи ключами, в 2018 це не працює.

Які чинники впливають на просування в 2018 році?

Еволюція посилального просування
Довідкові чинники сильно впливають на SEO в 2018 році. Так як орендні посилання стрімко стають пережитком минулого, а вічні статейні посилання для багатьох все ще дороги і купувати їх тільки заради посилання недоцільно лінкбілдери і SEO-фахівці все частіше підбирають посилання, щоб вони стали, в тому числі, джерелом реферального трафіку. Це дозволяє за допомогою 1 посилання закрити відразу 2 справи в чек-листі. Підвищити рівень і якість довідкового, привести додатковий трафік на сайт, а можливо, і відразу продаж.

Основні чинники ранжирування google звертають увагу не тільки на внутрішню оптимізацію, але і на зовнішню, до якої відноситься Посилальне просування.

Https
З переходом на новий протокол Google став стимулювати власників сайтів переводитися на безпечний https ще й бонусами в ранжируванні. Таким чином ви проводите поліпшення чинників ранжирування, так як Google рекомендує у видачі ті сайти, які проходять по протоколу https.

текстові чинники
Не забувайте, що тексти пишуться для людей і переспамленние статті Google не любить. Тому дотримуйтесь баланс і дбайте про читача.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *