Як розкрутити сторінку Facebook?

Як розкрутити сторінку Facebook?

Питання про те, як розкрутити свій аккаунт Facebook, хвилює чи не кожного веб-майстра.

У Україні та інших державах СНД Facebook у рекламодавців викликає посилений інтерес, і справа не просто в розмірі аудиторії, а конкретно в її якості.

Згідно зі статистикою, акаунти в цьому соціальному ресурсі, в основному, відкривають люди, які мають контакти в інших країнах і часто подорожують.

Серед них досить багато представників офф-лайн і он-лайн ЗМІ, бізнесменів, політиків.

Так що, просування в Facebook для будь-якої компанії вважається не тільки методом залучення потенційних клієнтів на сайт, але і відмінною можливістю зав’язати корисні контакти.

До плюсів розкрутки в Facebook відносяться:
• Аудиторія, готова здійснювати різні конверсійні дії
• В общем-то, незначна конкуренція в UAneti
• Величезна кількість різних інструментів розкрутки
• Позитивне ставлення аудиторії facebookк продуманій рекламі і готовність вступати в різні групи і ставати фанатами тих чи інших сторінок.
Принципи просування в facebook такі ж, як і в будь-якому в іншому соціальному проекті, головне – завоювати інтерес аудиторії.

Розглянемо кілька варіантів розкрутки в Фейсбук

аккаунт Facebook
Суть створення аккаунта полягає в тому, щоб рекламувати організацію, продукцію або послугу серед своїх друзів, а вони, відповідно, будуть розповідати про них своїм колі друзів.

Щоб користуватися цим способом реклами, треба створити профіль, потім знайти друзів за інтересами, які і стануть Вашою цільовою аудиторією.

Для цього можна просто відвідати сторінки за Вашої темі і подивитися всіх, кому вони подобається.

Практично, всі автори блогів публікують посилання на цікаві сторінки у власних акаунтах, і цю можливість не завадило б використовувати.

Варто зауважити, що кількість друзів обмежується правилами facebookпятью тисячами.

Але недостатньо просто додати друзів.

Треба бути з ними на зв’язку, бути цікавим, брати участь в обговореннях, коментувати чужі публікації, обмінюватися корисною і важливою інформацією.

Мабуть, це – головне, про що необхідно знати, приступаючи до розкручування свого бренду або товарів, або сайту на facebook.

Рішення будь-якого завдання вимагає індивідуального підходу, і з цієї причини шукати універсальний рецепт оптимізації – нереально.

Завжди повинна бути в розробці якась унікальна стратегія, головною метою якої була б мотивація відвідувачів проявляти активність, обмінюватися враженнями, записами або фотографіями.

Групи Facebook
Розкрутка групи в фейсбук потрібна, якщо є необхідність об’єднати відвідувачів навколо однієї теми, наприклад, шанувальників якоїсь певної марки автомобіля.

Така група може стати відмінною рекламною площадкою Вашої фірми

Групи також створюються для розкрутки в глобальній мережі розважальних порталів та інтернет проектів, регулярно викликають обговорення серед відвідувачів.

сторінка Facebook
Створення простої сторінки в фейсбук вважається одним з дуже дієвих типів реклами для бізнесу.

Подивитися сторінку може будь-який відвідувач, і, клікнувши кнопку «мені подобається», (like), він не тільки отримає в власну стрічку все новости зі сторінки, але і розповість про неї всім знайомим.

Фанатами сторінки може бути, практично, необмежена кількість людей.

Інші можливості для розкрутки Facebook
Також для розкрутки в фейсбук слід використовувати тематичні спільноти,

які вже існують.

Для цього, перш за все, треба налагодити з ними комунікативні відносини.

Ви можете залишати на стіні груп посилання, записи і брати участь в обговореннях.

Робити це треба продумано, щоб відвідувачі сприймали вас, як свого співрозмовника, а не звичайного спамера.

додатки
Для будь-якого бізнесу розкрутка за допомогою додатків найбільш вигідна.

Можна створювати і просувати як власні програми, так і ті, які вже існують.

Це – один з вкрай дорогих способів розкручування в Фейсбук, але дуже результативний.

Чітко таргетування реклама в Facebook

Можна вважати це одним з найшвидших методів вигідного залучення відвідувачів до групи або на сторінку.

Після ретельної настройки, оголошення будуть відображатися тим, хто, дійсно, зацікавлений у Ваших послугах.

Вирішивши приступити до розкручування свого бренду / організації / веб-сайту / сторінки в Facebook, бажано спочатку провести підготовчу роботу з вивчення цільової аудиторії та статистичних даних.

І, вже виходячи з цих даних, розробити стратегію залучення користувачів і типів передбачуваної реклами.