Як продавати в Pinterest: 10 кроків по просуванню бренду

Соціальна мережа зображень Pinterest поки не набрала в Україні таких оборотів, як на Заході. Тим не менш, вона входить в топ-5 найпопулярніших соціальних мереж світу, а її користувачі витрачають на онлайн-шопінг більше грошей, ніж користувачі інших соцмереж. При цьому маркетинг в Pinterest по кишені навіть найдрібнішого бізнесу.

 

Pinterest швидко стала популярною, адже вона сповна задовольняє любов до споглядання, закладену в нашій природі. У ній зібрано величезну кількість об’єктів споглядання, причому на будь-який смак і самої різної тематики. Цікавитесь графічним дизайном – в Pinterest знайдуться сотні тисяч відмінних робіт. Хочете знайти раритетні фото відомих особистостей – навіть Google не надасть вибір ширший. Слідкуйте за модою – неймовірна кількість луків і фото з іконами стилю.

Тож не дивно, що споглядання в Pinterest, захопливе буквально всерйоз і надовго, переростає в збиральництво – ще одну потребу, яку соцмережа перетворила в свою фішку. Всі переглянуті і вподобане зображення можна легко «поцупити» в свою колекцію за допомогою кнопочки «Repin», щоб милуватися ними в будь-який зручний момент.

Але цікавить нас питання важливіші: як використовувати можливості Pinterest для маркетингу? Сподіваємося, 10 рад нижче допоможуть вам поліпшити ефективність продажів і просунути бренд в цій соціальній мережі.

1. Демонструйте товар «у всій красі»
Публікуйте в Pinterest «найсмачніші» і якісні зображення вашого товару, не забуваючи додати під фото url вашого сайту. Користувачів цієї соціальної мережі потенційно готові до здійснення покупки, їх потрібно тільки злегка підштовхнути до цього. Наприклад, дівчина переглядає сукні і наштовхується на ваше фото, воно їй подобається, вона переходить на ваш сайт, і якщо всі умови їй підходять, вона з великою ймовірністю зробить покупку.

2. Розкажіть свою історію
Напевно вашої аудиторії буде цікаво дізнатися історію вашого бренду або компанії. І найкращий спосіб її розповісти – зробити це в картинках. Візуальний контент дозволить сформувати зовнішній образ і унікальність бренду, а також краще передасть емоції і сприйметься аудиторією, ніж суха текстова інформація. Не забувайте як треба оформити ваш аккаунт – від аватара і назви до опису діяльності.

3. Створіть альбом з відгуками
Серед ваших тематичних дощок (альбоми в Pinterest) обов’язково повинна бути окрема дошка, присвячена відгуками клієнтів. Публікуйте фотографії щасливих клієнтів з набутими товарами або вдячними відгуками. Можете навіть розмістити кілька тематичних фото, що ілюструють історію клієнта, пов’язану з вашою компанією.

4. Анонсуйте
Більшість користувачів заходить Pinterest, щоб відшукати потрібну інформацію і обгрунтувати рішення про покупку. Використовуйте інтерес аудиторії, коли готуєте проведення акцій, знижки або вихід нового товару. Викладайте фото і постери зі своїми анонсами в Pinterest.

5. Рекомендуйте
Користувачі дуже люблять всілякі поради-Лайфхак, спритні і нестандартні ідеї на будь-які випадки життя, які можуть якщо не кардинально, то все ж трохи спростити і зробити ефективніше їх життя прямо зараз. Так, якщо ваша тематика пов’язана з їжею – пропонуйте цікаві рецепти або хитрощі кулінарії, якщо з одягом – уроки стилю і добірки вдалих луків.

Супроводжуйте текст ради відповідними тематичними картинками або зробіть корисну інфографіку. Причому зовсім не обов’язково використовувати поради або мануали власного авторства – ви можете брати будь-який цікавий і корисний для вашої аудиторії контент, не забувши при цьому послатися на першоджерело. Спілкуйтеся з клієнтами, відповідайте на питання, що цікавлять і підписуйтесь на цікаві сторінки.

6. Стати джерелом натхнення
Для багатьох Pinterest – це місце пошуку натхнення і цікавих, креативних ідей в області інтер’єру, декору, лайфстайлом, кулінарії, моди, хобі, hand-made і т.п. Діліться зображеннями зі сфери вашої діяльності, які можуть стати музою для вашої аудиторії. При цьому не забувайте робити прив’язку до вашого бренду / компанії і тому, що ви пропонуєте.

7. Розміщуйте кнопки Pinterest поруч з фото товарів в інтернет-магазині
Так уже склалося, що клієнти інтернет-магазинів з більшим бажанням додають фото товару в колекцію своїх картинок і діляться емоціями від покупки в мережі Pinterest, а не в акаунтах Facebook або Twitter.

 

8. Зв’язуйте Піни з вашою рекламою
Використовуйте Pinterest під час проведення своїх рекламних кампаній – це підвищить їх ефективність. Створюйте окремі дошки з тематичними публікаціями, виходами в пресі, на ТБ або промо на сайтах, які повинні бути пов’язані з вашими пинами.

 

9. Чи проводите конкурси
Грайте з вашими передплатниками, проводите різні конкурси та акції з цікавими завданнями і призами. Конкурси на кількість «пинов» – занадто банально. Краще придумайте щось цікавіше. Наприклад, Peugeot провів оригінальний конкурс-головоломку, де користувачам потрібно було знайти відсутню деталь в пазлі з фото автомобіля.

 

10. Текстовий опис
У Pinterest є пошук, тому опису до ваших зображень з використанням ключових слів і фраз – необхідна умова для того, щоб цільова аудиторія змогла вас відшукати. На жаль, чинники ранжирування в Pinterest в україномовному інтернет-просторі поки не вивчені, проте зображення з «ключами» будуть вам тільки на користь.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *