Як працювати з контентом сайту або блогу?

Як працювати з контентом сайту або блогу?

При постійній роботі з контентом сайту або блогу очей, як то кажуть, «змальовується», і часто створюються статті стають нецікавими для читачів. Ми задалися питанням: як працювати з контентом і створювати матеріали, які в 80% випадків були б цікаві тим, хто їх читає, і, відповідно, збільшували кількість передплатників і повторні відвідування блогу.

Вирішили створити міні-інструкцію про те, як працювати з контентом сайту або блогу, в цьому нам допомогла цікава стаття, уривки з якої наводимо нижче.

Оновлюйте публікації
Проаналізуйте топові, найбільше читають публікації вашого сайту і періодично оновлюйте їх, додаючи нові приклади, додаткові описи можливостей, або описувати кейси застосування того, про що писали. І відразу ж піднімайте цю публікацію на головну сторінку блогу або інформаційного порталу. Завдяки тому, що ви оновили вашу статтю, додали в неї щось нове, найімовірніше підвищиться охоплення і читаність, тому що тема вже зарекомендувала себе як популярна.
Хто так робить? Такої стратегії дотримується портал Adme.ru. Щодня, крім нового цікавого контенту вони відновлюють на головній популярні статті, які були опубліковані раніше з невеликими змінами: нова назва, нове превью, пару нових тез / зображень в самій статті.

Зберіть кілька статей єдиної тематики і переробіть їх в один об’ємний матеріал. З’єднувати рейтингові статті з тими, що виявилися не такими вдалими. Так в одному матеріалі ви зможете об’єднати думки кількох авторів і показати рішення проблеми з різних ракурсів.

Не забувайте сортувати контент. Як і капітанську, звичайно, але іноді ми забуваємо це робити. Так що нагадуємо: позбавляйтеся від нерелевантного контенту, який або не відповідає можливостям вашої компанії (наприклад, сервіс оновився і всі згадані в статті можливості робляться автоматично), або не представляє цінності для клієнта.
замінюйте
Автор статті рекомендує також видаляти з сайту або блогу недоцільні статті і замінювати їх на матеріали з такою ж темою, але з актуальною інформацією. Так кількість статей на порталі не знижуватиметься, і жодна з тим, про які розповідалося в блозі, не залишиться без уваги.
робіть репост
Як один із способів курирування контенту, репости можуть бути досить ефективними. Але вам варто дотримуватися деяких правил: підбирайте якісний контент, зважайте на політикою використання чужого матеріалу, встановленої джерелом. Наприклад, в групі Witget.com ВКонтакте ми публікуємо пости з підбором корисних сервісів для всіх, хто працює з маркетинговими інструментами, текстом, зображеннями і т.д.
Створюйте тематичні добірки
Об’єднуйте публікації єдиної тематики і створюйте таким чином повноцінний оновлений матеріал, який буде цікавий і корисний вашим читачам. На наш погляд, це один з найцікавіших методів роботи з контентом, тому що поєднує кілька точок зору різних авторів, відповідно, кілька способів вирішення проблеми.