Як налаштувати ремаркетинг в Google AdWords – докладний посібник для новачків

Як повернути на сайт відвідувача, який не вчинив цільову дію? Запустіть ремаркетинг у Медійній мережі Google: привабливі банери нагадають користувачам про продукт, а ви зможете направити рекламний бюджет на «гарячу» аудиторію. У цій статті ми покроково опишемо налаштування ремаркетингу в Google AdWords.

Детально зупинимося на таких етапах:

Налаштування відстеження відвідувачів сайту.
Створення аудиторій, на які будете націлювати рекламу.
Налаштування рекламної кампанії.
1. Додайте код ремаркетингу на сайт
Щоб збирати списки користувачів, які побували на сайті, ви можете:

встановити тег ремаркетингу Google AdWords;
використовувати модифікований код Google Analytics.
Рекомендую налаштовувати відстеження відразу і в Google AdWords, і в Analytics – так надалі ви зможете створювати аудиторії користувачів в обох системах.

1.1. Як додати тег ремаркетингу Google AdWords?
1.1.1. Відкрийте Google AdWords і перейдіть на вкладку «Загальна бібліотека» – «Аудиторії».

Як додати тег ремаркетингу Google AdWords

У підрозділі «Відвідувачі сайту» натисніть на лінк «Налаштувати ремаркетинг».

1.1.2. У вікні, клікніть на кнопку «Налаштувати ремаркетинг». Галочка біля поля «Використання динамічних оголошень» знадобиться вам тільки під час налаштування динамічного ремаркетингу, для створення звичайної ремаркетінговой кампанії – залиште поле порожнім.

налаштувати ремаркетинг

1.1.3. З’явиться спливаюче вікно з пропозицією встановити тег ремаркетингу AdWords. Ви можете відразу відправити код та інструкцію до нього програмістам – досить ввести електронну пошту одержувача.

Встановити тег ремаркетингу AdWords.

Щоб скопіювати код ремаркетингу, натисніть на посилання «Переглянути тег AdWords для веб-сайтів».

Переглянути тег AdWords для веб-сайтів

Цей код необхідно вставити на всі сторінки сайту між тегами <body> </ body>.

1.2. Як налаштувати ремаркетинг в Google Analytics?
Вибір на користь настройки ремаркетингу за допомогою Google Analytics дає вам відразу кілька переваг:

доступні більш гнучкі налаштування аудиторій – ви можете враховувати поведінку користувачів на сайті і досягнуті ними мети;
можна швидко створювати аудиторії ремаркетингу за допомогою скриптів і готових шаблонів з «Галереї рішень».
1.2.1. Перейдіть в Google Analytics і натисніть на шестірню, щоб відкрилася панель «Адміністратор». В налаштуваннях ресурсу перейдіть до підпункту «Код відстеження» – «Збір даних».
Як налаштувати ремаркетинг в Google Analytics

1.2.2. В налаштуваннях ремаркетингу переведіть слайдер в положення «Вкл.» І збережіть зміни.
Активувати збір даних

1.2.3. Якщо Google Analytics встановлено за допомогою Google Tag Manager, достатньо активувати збір даних в налаштуваннях облікового запису. Якщо код аналітики встановлений безпосередньо на сайті, після активації ремаркетингу тег Analytics потрібно замінити.

В налаштуваннях ресурсу перейдіть в пункт «Код відстеження» і скопіюйте скрипт, виділений на скріншоті.
тег Analytics потрібно замінити

Вставте цей код на всі сторінки сайту перед закриває тегом </ head>.

2. Створіть ремаркетінговие аудиторії в Google AdWords
Список ремаркетингу – це набір умов відбору користувачів, яким буде показуватися реклама. Наприклад, ви можете створити список користувачів, які відвідали кошик, але не здійснили покупку, або ще не бачили сторінку з новою цікавою публікацією.

2.1. На сторінці «Аудиторії» натисніть «+ Список ремаркетингу» і виберіть «Відвідувачі сайту».

Створіть ремаркетінговие аудиторії в Google AdWords

2.2. У вікні, вкажіть умова, за яким буде відібрана аудиторія для показу реклами. Ви можете налаштовувати списки в залежності від відвіданих сторінок, наприклад, націлити рекламу на користувачів, які заходили на сторінку «Контакти».
Вкажіть умову аудиторії ремаркетингу

Зверніть увагу на кнопку «+ Правило»: натиснувши на неї, ви можете відбирати користувачів відразу по декількох умовах. Наприклад, збирати аудиторію відвідувачів, які побували на сторінці з контактами компанії не російською мовою.
Вибирати користувачів відразу по декількох умовах

Щоб налаштувати відразу кілька наборів умов, натисніть на посилання «Показати додаткові налаштування».
Показати додаткові налаштування

2.3. Зверніть увагу на кнопку «Оцінити розмір списку». Пам’ятайте, що в Медійній мережі можна націлювати рекламу лише на списки ремаркетингу, які містять мінімум 100 користувачів, активних за останні 30 днів.

2.4. Задайте термін, протягом якого користувач буде учасником цього списку ремаркетингу. За замовчуванням система рекомендує ставити 30 днів, максимальний термін – 540 днів.
Термін зберігання списку ремаркетингу

3. Створіть списки ремаркетингу в Google Analytics
Щоб зібрати потрібних користувачів в аудиторію ремаркетингу, ви можете використовувати не тільки дані про відвідані сторінки. Доступні настройки в залежності від:

  • виконаних конверсій;
  • демографічних даних;
  • інформації про пристрої, з яких користувачі відвідали сайт;
  • поведінки на сайті;
  • дати першого сеансу;
  • джерел трафіку.
  • Для прикладу, я покажу, як налаштувати список ремаркетингу на основі мети.

3.1. Як створити аудиторію в залежності від досягнутої мети?
3.1.1. Перейдіть у вкладку «Адміністратор». У стовпці «Ресурс» виберіть «Налаштування аудиторії» – «Аудиторії».

Як створити аудиторію в залежності від досягнутої мети

3.1.2. Натисніть кнопку «+ Аудиторія»:

Додати аудиторію ремаркетингу

3.1.3. Виберіть уявлення Google Analytics, з якого будуть братися дані для створення аудиторії. Далі вкажіть обліковий запис Google AdWords, яким ви хочете надати доступ до цих даних.

Налаштування аудиторії ремаркетингу в Google Analitycs

3.1.4. Щоб створити аудиторію на основі мети, виберіть пункт «Користувачі, які досягли мети конверсії».

Користувачі, які досягли мети конверсії

За замовчуванням встановиться перша мета вашого облікового запису, але ви можете перейти в «Редактор аудиторій» і вибрати необхідна умова.

редактор аудиторій

Виберіть мета для настройки списку ремаркетингу

3.1.5. У вікні, введіть термін зберігання даних про учасників цієї аудиторії. Тут же ви можете подивитися прогнозований охоплення.

Термін зберігання даних

3.1.6. Дайте зрозумілу назву аудиторії і збережіть зміни.

Назва аудиторії ремаркетингу

3.2. Як швидко створювати аудиторії ремаркетингу за допомогою «Галереї рішень»?
Створювати аудиторії в Google Analytics можна не тільки вручну, ви можете використовувати способи автоматизації – «Галерею рішень» і скрипти. Наприклад, за допомогою шаблону з Галереї ви швидко створите відразу 20 списків ремаркетингу. Таких шаблонів в «Галереї рішень» дуже багато – шукайте той, який найкраще підходить для ваших цілей.

3.2.1. Щоб імпортувати готові шаблони:

перейдіть в «Галерею рішень» і виберіть у списку шаблон, відповідний вашим вимогам;
на сторінці «Аудиторії» натисніть кнопку «Імпортувати з галереї» і імпортуйте потрібний шаблон.
Як швидко створювати аудиторії ремаркетингу за допомогою «Галереї рішень»

3.2.2. При імпорті шаблону виберіть уявлення Google Analytics, в якому потрібно створити списки ремаркетингу.

Виберіть уявлення Google Analytics для імпорту списків ремаркетингу

3.3.3. Необов’язково створювати всі запропоновані аудиторії – відзначте галочкою відповідні списки. Обов’язково вкажіть, в якому аккаунта Google AdWords будуть створюватися ці списки.

Виберіть обліковий запис Google AdWords для списків ремаркетингу

3.3. Імпорт списки Google Analytics в AdWords
Ще один важливий крок у налагодженні списків ремаркетингу в Google Analytics – встановіть зв’язок між системою аналітики і рекламним аккаунтом в AdWords.

3.3.1. У вкладці «Адміністратор» в настройках ресурсу натисніть на посилання «Зв’язок з AdWords».
Імпорт списки Google Analytics в AdWords

3.3.2. Якщо акаунти Google Analytics і AdWords зареєстровані на одну пошту, ви відразу побачите можливу зв’язку. В іншому випадку знадобиться доступ до рекламного аккаунту з правами адміністратора, який ви хочете прив’язати до Analytics.

В налаштуваннях зв’язки відзначте галочкою потрібний аккаунт і натисніть кнопку «Продовжити».
відзначте галочкою потрібний аккаунт

3.3.3. Введіть назву для зв’язки акаунтів, натисніть «Вибрати все» і зв’яжіть акаунти.

Назва для зв’язки акаунтів
Дані в пов’язаних акаунтах з’являться приблизно через 24 години після настройки.

4. Налаштуйте ремаркетінговую кампанію в Google AdWords
4.1. Натисніть «+ Кампанія» – «Тільки Медійна мережа» в Google AdWords.

4.2. Налаштування на рівні компанії нічим не відрізняються від звичайних медійних кампаній: вкажіть бюджет, визначати стратегічні ставок, мовної та геотаргетинг.

Обов’язково встановіть обмеження кількості показів оголошення для одного користувача, щоб ваша реклама не була занадто набридливої.

4.3. Створіть групу оголошень і і додайте таргетинг на список ремаркетингу.

У верхньому меню виберіть «Контекстно-медійна мережа» – «Інтереси і ремаркетинг» і клікніть на кнопку «+ Орієнтування».

Інтереси та ремаркетинг

Далі поставте галочку біля пункту «Інтереси і ремаркетинг», а потім – «Списки ремаркетингу».

Вибір методу націлювання оголошень ремаркетингу

У вікні відобразяться існуючі аудиторії ремаркетингу – натисніть кнопку з двома стрілочками біля потрібного списку.

Виберіть списки ремаркетингу

Натисніть «Зберегти і продовжити».

4.4. Ви можете також виключити нерелевантні аудиторію, наприклад, користувачів, які провели на сайті менше 10 секунд. Для цього перегорніть вниз сторінки «Інтереси і ремаркетинг» і натисніть кнопку «+ Винятки».

Виключіть списки ремаркетингу

У вікні, виберіть «Списки ремаркетингу». Додайте в виключення необхідний список ремаркетингу і збережіть налаштування.

Висновки
Що необхідно зробити для настройки ремаркетингу в Google AdWords:

  • Додайте тег ремаркетингу AdWords на сайт і активуйте збір даних в Google Analytics.
  • Створіть аудиторії ремаркетингу або імпортуйте вже готові настройки з «Галереї рішень»
  • Зв’яжіть акаунти Google AdWords і Analytics, щоб використовувати для ремаркетингу аудиторії, створені в системі аналітики.
  • Створіть ремаркетінговую кампанію, таргетовану на обрану аудиторію. При необхідності звужувати охоплення, виключивши нецільові аудиторії.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *