Як досягти успіху в продажах через Інтернет

Як досягти успіху в продажах через Інтернет

З кожним днем ​​ринок електронної торгівлі зростає неймовірними темпами. Сьогодні, будь-який бажаючий може звернутися за вакансією менеджера з продажу і досягти успіху.

Інший спосіб відкрити свій власний інтернет-магазин, поборотися за конкурентоспроможність і отримати максимальний прибуток. Але для цього треба спочатку вивчити ринок, зареєструвати підприємство, завести бухгалтерію, налагодити систему з постачальниками і покупцями, навчиться залучати клієнтів.

Отже, з чого треба почати, щоб досягти успіху в продажах через Інтернет?

Перша дія. Психологічний настрій на перемогу.

Вам допоможе будь-який досвід в продажах. Або пройдіть початковий курс з продажу незалежно від сфери діяльності підприємства. Перший досвід може вас розчарувати, тому ви спочатку повинні бути налаштовані на перемогу, не дивлячись на невеликі похибки в роботі. Додаткова література не зашкодить вашій кар’єрі, до того ж у багатьох книгах мільярдери описують, яким чином вони починали заробляти.

Для тренінгу почніть з вулиці, роздаючи рекламні буклети перехожим. Якщо люди будуть брати у вас листівки, або дзвонити за вказаними номера, то вам вдалося перетнути психологічний бар’єр і можете сміливо приступати до наступного кроку.

Може прозвучати банально, але ви повинні полюбити продажу, полюбити сам процес переконання людей. Для цього треба перш за все вірити в свій продукт, якщо ви будете закохується туфту, то і ставлення до продажів буде відповідне. На жаль, в нас виховували сіру масу і з дитинства багато засвоїли, що менеджери з продажу і торгаші (в сенсі активні продавці) це зло. На відміну від пострадянського простору більшість Західних країн навпаки стимулює продажі. Бути продавцем не соромно, тому що ви забезпечуєте потреби людей пропонуючи їм необхідні продукти і послуги.

Друга дія. Три золотих правила.

Кожна людина намагається зірвати «куш» в кілька десятків тисяч доларів, але людей, у кого це виходило з першого разу одиниці. Перед тим як почати свою діяльність перше, що потрібно, це побудувати чітку схему своїх дій. Все від початкового ступеня і до самого кінця. Друге, виявити або розвинути в собі необхідні якості продавця, наприклад, харизма, вміння просувати товар, пунктуальність і т д. Третє правило, пам’ятати, що дотримання правил, не порушуючи закон, грамотність і точність – принесуть свої плоди.

Третя дія. Навчання світло а невчення тьма.

Сьогодні в сучасному світі відкривається дуже багато шкіл, які навчають всім тонкощам бізнесу. Є великий вибір мультимедійних матеріалів за якими можна засвоїти основні навички та отримати базові знання. У них ви зможете знайти дуже багато корисного і відкриєте для себе нові можливості. Але тільки практика закріпить ваш курс навчання і налаштує на ділову активність. Опрацьовуйте по кілька разів матеріали, які отримали в ході навчання, так як план навчання розробляється за спеціальною методикою, спрямованої на результат і містить безліч прихованих фішок, які відразу не засвоюються. Розуміння приходить тільки після багаторазового опрацювання. У мене багато гігабайт навчальних відео та аудіо курсів і кілька шаф з книгами.

Але зациклюватися тільки на темі продажів не можна. Засвоєння набагато краще йде якщо весь час комбінувати різні теми і види навчальних матеріалів. Обов’язково читайте додатково і художню літературу для розширення кругозору і гармонійного сприйняття світу. Після прочитання книги рекомендую робити її конспект у вигляді інтелект карти, це дуже добре підвищує засвоюваність матеріалу. Власне те ж саме стосується аудіо і відео курсів, обов’язково робіть спочатку письмовий конспект основних тез і додатково можна зробити інтелект карту.

З приводу аудіо курсів настійно рекомендую їх періодично переслушівать. Для більш-менш нормального засвоєння потрібно мінімум 7 разів переслухати запис, а бажано переслухати понад 20 разів.

На біржах копірайтера збирається різного роду автори, має певний стиль пера і базу знань. Якісні, унікальні тексти затребувані кожен день і користуються великою популярністю. Маючи талан і досвід в написанні статей, текстів, віршів можна непогано заробити і зарекомендувати себе як професіонала.

Ні для кого ні секрет, що успіх залежить від використаної інформації. Свіжа інформація допомагає в написанні актуальних текстів, а стара, побита і багатьма використана псує всю картину тексту. Але не завжди є можливість отримувати необхідну інформацію. Інформація з інших статей в Інтернеті також може допомогти в написанні статей, відбирайте найкраще з них. Найголовніше не упустити суть теми тексту, повністю розкрити її і завершити хорошою кінцівкою.

Підвівши підсумки, можна сказати, що для успіху в Інтернет-бізнесі в першу чергу потрібен детальний аналіз потреб цільової аудиторії і тестування різних варіантів продають текстів, точний план розробки своїх дій з покрокові інструкції, воля до перемоги і результат.

І найголовніше це не просто писати тексти, створювати і продавати продукти. Для успіху продажів в Інтернет мабуть найважливіше – це застосування технік оцінки зворотного зв’язку на всі ваші маркетингові матеріали (техніка direct-response).