Використання Google My Business для просування вашого сайту

Одна з важливих складових по просуванню сайту – робота з профілем компанії в Google My Business. За допомогою цього сервісу можна отримати безліч булочок як для залучення трафіку з пошукових систем, так і для зручності клієнтів з пошуку інформації про вашу компанію в інтернеті.

У статті описані найбільш важливі нюанси при роботі з даним сервісом і інформація про те, як отримати від нього максимальну віддачу.

Google My Business – сервіс для розміщення інформації про організацію в Google+, Google картах і пошуковій видачі.

Які чекають переваги після додавання сайту в Google My Business?
У пошуковій видачі по вітальним запитам буде показана картка організації:
Картка організації Inweb

Користувачам, які шукають компанію в Google, буде набагато простіше знайти потрібну інформацію, наприклад, час роботи або адреса, так як вона представлена ​​відразу ж в пошуковій видачі.
Після додавання інформації про компанії в сервіс Google My Business користувачі зможуть знайти компанію у Google Maps.
Про компанію в Google Maps

Для деяких тематик (піцерії, ресторани, готелі та ін.) Це особливо важливо, тому що безліч потенційних клієнтів шукають найближчі закладу через Google Maps.
Пошукова система Google за деякими запитам в видачу додає блок з результатами на Google картах:
Блок результатів пошуку Google Maps
Такий блок додається тільки до тих запитах, по яким користувачам може бути, крім усього іншого, цікава інформація про місце розташування компанії. У більшості випадків це запити з топонімами і навігаційні запити. Приклади таких запитів:
бухгалтерські курси київ
піцерія Харків
готелі Одеси
доставка їжі
Профіль компанії може зайняти місце у видачі по картах і отримувати трафік, навіть не перебуваючи в топі по органіці. Результати залежать від місця розташування користувача, йому будуть показуватися найближчі места. Сайт може займати місце в картах і в органіці одночасно, що істотно збільшує шанси бути поміченим користувачами.

Множинний показ в пошуковій видачі
Дана перевага Google My Business є одним з найбільш значущих і відчутних, так як ми можемо заміряти прямий ефект від розміщення в цьому сервісі.

Створюється профіль компанії в соціальній мережі Google+, де можна вести діалог зі своїми клієнтами і розміщувати різний контент. Тобто, по суті ще одна сторінка компанії в соціальній мережі. Виглядає цей профіль ось так. Важливо підтримувати ведення профілю – від цього залежить, чи буде він показуватися в пошуковій видачі.
Як створити профіль компанії в Google My Business?
Насправді завдання не з легких: все не так просто, як описано в довідці. Є безліч підводних каменів, про які корисно знати заздалегідь.

Важливий нюанс, який слід врахувати – кілька видів + сторінок.

+ Сторінка бренду: чи не прив’язується до адресою, відтак не показується в картах і видачі пошукової системи Google. Призначена для спілкування з шанувальниками бренду і розміщення різних новин. Його користувачі не можуть залишити на ній відгуки.
+ Сторінка компанії або організації сторінка компанії із зазначенням адреси. Показується в Google картах, а також у видачі. Користувачі можуть залишати відгуки про роботу організації.
В Google My Business ієрархія наступна:

Ієрархія сторінок в Google My Business
На чолі ієрархії – сторінка бренду без прив’язки до адреси, до якої прив’язано безліч + сторінок з адресами офісів.

Важливий момент – не переплутати і створити саме + сторінку організації, а не бренду.

Насамперед потрібно перевірити, чи немає вже створеного профілю компанії – пошукова система могла створити його за вас сама.
Лист з інструкціями з підтвердження профілю
Якщо у компанії вже є профіль, то потрібно виконати інструкції, які описані на зображенні вище. Алгоритм наступний:
Запитуємо права на сторінку у поточного власника.
З вами зв’язується співробітник Google My Business і повідомляє, що запит успішно відправлений.
Чекаємо 5 календарних днів.
Якщо доступ не надано – відповідаємо на лист співробітникові сервісу, де повідомляємо про те, що за 5 днів немає відповіді від власника + сторінки.

Співробітник служби підтримки докладно відповідає в листі, що робити в такій ситуації.
інструкції
Запитуємо підтвердження за допомогою дзвінка або відправки коду звичайною поштою. Краще запросити дзвінок, це буде швидше на місяць.
Якщо профіль компанії не виявлено в Google Картах в пошуку за адресою / номером телефону, а в соціальній мережі Google+ теж порожньо за назвою компанії / домену – переходимо до наступного пункту.
Заходимо на сторінку додавання компанії. Вводимо назву компанії і вибираємо:
Додавання нової компанії

Після цього з’явиться форма, яку необхідно буде заповнити інформацією про компанії, а також вибрати категорію діяльності. Якщо не впевнені у виборі – подивіться як це реалізовано у прямих конкурентів або лідерів галузі.
Приклад правильно заповненої інформації про компанії
Після заповнення всіх необхідних даних і відправки поштою листи – чекаємо 2 тижні. Зазвичай лист приходить не з першої відправки (частіше з другої – третьої), тому потрібно запастися терпінням і слідувати інструкціям. Раніше можна було запросити дзвінок, робот дзвонив і диктував код, але зараз така можливість огранічена.Еслі лист ніяк не спадає – пишіть в службу підтримки і описувати проблему. Технічна підтримка у Google My Business дуже швидка і доброзичлива – вони допоможуть.
Після отримання листа з кодом підтвердження, яке виглядає наступним чином:
Зовнішній вигляд листа, що надсилається Google My Business

потрібно ввести код в форму, яка є на сторінці компанії в сервісі:
Тепер можна приступати до наповнення сторінки компанії.

Як розшарити доступ до аккаунту Google My Business?
Отримавши підтвердження організації в Google My Business, ви автоматично отримуєте роль «Основний власник». Крім цього, існують інші ролі (Адміністратор і Менеджер), кожна з яких має свої повноваження:

Права доступу в Google My Business
Як власник організації, ви можете надавати іншим користувачам доступ в якості власника, адміністратора або менеджера. Зробити це можна в такий спосіб:

Увійдіть в Google My Business в розділ «Усі адреси», потім виберіть відображення «в вигляді карток». Результат повинен виглядати приблизно так:
Вибір організації в Google My Business
Натисніть на кнопку «Управління» на картці обраної організації. Потім на сторінці в бічному меню виберіть пункт «Користувачі»:
Надання доступу в Google My Business
У відкритому модальному вікні здасться список акаунтів, яким надано доступ із зазначенням їх ролі, а також меню додавання нового користувача. Натиснувши на іконку «Додати користувача», введіть e-mail адресу, на який хочете розшарити доступ до організації, а також виберіть роль. Після натискання кнопки «Запросити» на цю адресу прийде лист. Користувач отримає доступ до організації, як тільки натисне на посилання підтвердження.
Що робити далі?
Підтверджений профіль не гарантує того, що сайт буде високо ранжируватися в картах. Якщо профіль не заповнений, то він, в принципі, не потрібен. Саме тому потрібно максимально заповнити всі дані про компанію, щоб користувачам дана сторінка несла корисну інформацію.

Що обов’язково слід зробити?

  1. Додати логотип та обкладинку для профілю.
  2. Додати зображення, чим більше – тим краще: фасаду будівлі, співробітників за роботою, щасливих клієнтів.
  3. Заповнити всі поля в профілі компанії: e-mail, номери телефонів, опис, час роботи і так далі.
  4. Працювати над відгуками, а саме просити своїх клієнтів залишити відгук в профілі компанії. Це дуже важливо для ранжирування сайту в Google Maps.
  5. Правильно вказати основну і додаткові категорії діяльності компанії.
  6. Перевірити, чи правильно вказано маркер на карті. Часто з цим бувають проблеми, особливо якщо компанія розташована в торговому центрі.
    Висновок:
    Створення та підтримка профілю організації за допомогою Google My Business дозволяє, приклавши відносно невеликі зусилля, підвищити ранжування компанії в локальній пошуковій видачі, і що не менш важливо, підвищити зручність в пошуку інформації про організацію потенційним клієнтам.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *