У пошуках втраченого трафіку: історія просування каталогу товарів

У пошуках втраченого трафіку: історія просування каталогу товарів

Кожен раз, коли в роботу вступає новий проект, необхідно скласти стратегію роботи. Вкрай важливо її скласти таким чином, щоб замовник вже в перший або другого місяця роботи побачив результати і був зацікавлений в продовженні роботи і впровадженні всіх рекомендацій, які ви складаєте.


Для цього важливо знати, які види робіт стануть точками зростання, впровадження яких в короткій перспективі дасть видимий результат. В даному кейсі я ще раз позначу важливість грамотної текстової оптимізації, а також яких результатів можна досягти, якщо налаштувати регіональні піддомени і ще кілька завдань, які варто виконувати в пріоритетному порядку.

Також кейс показує, яких результатів можна досягти за сайту, який за фактом є не інтернет-магазином, а каталогом товарів і орієнтований на сектор b2b.

Вихідна інформація
Тематика: резино-технічні вироби (конвеєрні стрічки, рукава і шланги, і т.д.).
Сектор: b2b.
регіон:
 – головний офіс знаходиться в Києві,

 – доставка здійснюється по всій Україні.

Асортимент більше 2000 товарів в 200 категоріях.
Сайт недавно був переведений на joomla, після чого позиції і трафік різко впали.
Відвідуваність з пошуку:
– до переходу на Joomla – 2000 відвідувачів в місяць;

– після переходу – 800 відвідувачів в місяць.

Завдання
Повернути пошуковий трафік.

Старт робіт 12 квітня 2018 року.

Стан сайту перед початком робіт
Сайт знаходився в жалюгідному стані по багатьом групам чинників. Була велика кількість дублів сторінок, URL були ЧПУ і містили велику кількість параметрів. Тексти містили надлишок ключових слів, виділені жирним шрифтом. Дизайн сайту та інтерфейс, що називається, не виглядав сучасно.

Що було зроблено
Переїзд сайту на Bitrix
Насамперед потрібно знайти команду розробників, яка здатна виконати всі вимоги по SEO для успішного просування сайту.

Як показує практика, 80% невдалих кейсів є такими саме через невпровадженні рекомендації по технічній частині.

Тут може бути все, що завгодно:

Відсутність грошей на розробників (рекомендації не впроваджуються зовсім).
Некомпетентність розробників (розробники роблять вигляд, що виконують поставлені завдання, але через відсутність бажання розуміти суть завдань роблять зовсім не те, що потрібно, або одне полагодили, друге зламали, тому необхідна постійна координація робіт програмістів з боку SEO-фахівця.
Ну і просто відмова клієнта впроваджувати ті чи інші рекомендації з різних причин.
У нашому випадку клієнт відкритий і готовий впроваджувати будь-які рекомендації.

Ми знайшли розумну команду, що працює на Bitrix. Як наслідок насамперед запустили переїзд на нову CMS.

Разом з переїздом був оновлений дизайн сайту.

Тому сам факт переїзду вирішив ряд важливих завдань, які заважали сайту займати високі позиції, наприклад:

З’явилися ЧПУ.
У текстах старої версії була величезна кількість слів, виділених жирним шрифтом, що могло негативно позначатися на позиціях сайту.
Усунулися дублі сторінок, які у величезній кількості були згенеровані CMS Joomla.
Розширення структури сайту на регіони
Реалізовано 170 регіональних піддоменів.

В результаті реалізація саме цього завдання привела до значного зростання відвідуваності з Яндекса. Про те, як робити піддомени, я розповів тут.

Оскільки піддомени – це історія для Яндекса, то для Google ми реалізували систему регіональних папок. Це те ж саме, що і піддомени, тільки реалізується всередині основного домену.

Текстова оптимізація і оформлення контенту
Назви категорій додані в різних відмінках.
Складено оновлені шаблони для тега title, заголовків сторінок і текстів. На момент початку робіт вони були громіздкими, нерелевантними, не містили комерційних фраз і топонімів.
Оформлення зроблено акуратним, видалені зайві відступи в текстах, надмірні виділення жирним шрифтом.

Аудит комерційних факторів
Було проведено аудит комерційних чинників, складені і впроваджені рекомендації.

Приклади недоліків, які були виправлені:

  • відсутність номера 8-800;
  • відсутність вказівки режиму роботи;
  • відсутність схеми проїзду на сторінці контакти;
  • відсутність форми зворотного зв’язку;
  • відсутність кнопки замовлення товару і т.д.
  • Внутрішня перелінковка
  • Реалізована перелинковка в замкнутий граф.

Категорії між собою і картки товарів між собою.

Проставлено по 4 посилання на сусідні категорії / картки товарів з уникализировать текстами посилань.

Коригування вмісту цільових сторінок
За семантичному ядру були знайдені лідери тематики в пошуковій видачі.

Далі я проаналізував вміст сторінок категорій та карток товарів у конкурентів. За підсумками розроблені рекомендації щодо оптимізації цільових сторінок.

Було виявлено, що лідерами в тематиці є сайти інтернет-магазинів.

Оскільки сайт клієнта представляв собою каталог товарів – без кошика, вказівки цін, без можливості підбору за параметрами, сортування та іншого функціоналу інтернет-магазинів, було прийнято рішення про розробку нового сайту – інтернет-магазину.

У рекомендаціях для нового ресурсу ми вказали збереження всіх поточних налаштувань по оптимізації, а також додавання нового функціоналу, притаманного лідируючим інтернет-магазинах в даній тематиці.