SMM – ЦІЛІ І НЕОБХІДНІСТЬ. НАВІЩО ПОТРІБЕН SMM І З ЧОГО ПОЧИНАТИ?

SMM - ЦІЛІ І НЕОБХІДНІСТЬ. НАВІЩО ПОТРІБЕН SMM І З ЧОГО ПОЧИНАТИ?

SMM (Social Media Marketing) – один з методів просування своїх товарів і послуг, за допомогою соціальних медіа.

Основною метою SMM просування є підвищення впізнаваності вашого бренду, велика зацікавленість до вашого продукту, постійна комунікація з потенційними і існуючими клієнтами. SMM – цілі і необхідність. Навіщо потрібен SMM і з чого починати? Завдяки соціальним мережам, ви даєте можливість своєї аудиторії відчути себе причетною до вашого бренду. Працюючи тут зі своєю аудиторією, ви можете покращувати свій сервіс, підвищуючи рівень довіри серед споживачів. Але, перш, ніж «йти» в соц. мережі, вам необхідно для себе визначити, чи потрібно це вам і вашому бізнесу. Чи говорять в соц. мережах про продукти, аналогічних вашому? Чи є в соц. мережах ваша цільова аудиторія і який її обсяг? І останній, але самий вирішальний фактор: чи є у вас, про що розповісти своїй аудиторії в мережі? Так з чого ж почати SMM стратегію? Ми рекомендуємо для початку зрозуміти цілі, яких ви хочете досягти і виходячи з цього визначити: куди і як рухатися.
В першу чергу слід продумати, де саме необхідно бути присутнім вашої компанії.
Слідом, розробіть контентную стратегію, стратегію залучення аудиторії і просування ваших сторінок, рубрик і спільнот.
Ну і звичайно ж, підтримуйте всю кампанію просування двосторонньої комунікацією між вами і користувачами.
Отже, до кого йти (визначаємо свою цільову аудиторію в мережі) Визначаючи свою аудиторію в соціальних мережах, в першу чергу слід орієнтуватися на: вік, інтереси і коло спілкування. Ці показники повинні збігатися з даними споживачів вашого товару / послуги і їх найближчим оточенням. Пам’ятайте, що не завжди людина, яка вчинила у вас покупку / зробив замовлення буде споживачам, можливо це подарунок. Але втрачати таких людей, зосереджуючи увагу лише на вузькому сегменті аудиторії буде не правильно в першу чергу саме для вас. Швидше за все першими вашими передплатниками будуть родичі, друзі та колеги. Слідом, це будуть ваші клієнти, яких обов’язково потрібно запросити підписатися на вас. Звичайно, не слід забувати і про своїх співробітників, адже вони – ядро ​​вашої компанії. Оцінивши інтереси свого оточення, ви зможете зрозуміти яким повинен бути контент, на яку тему і в якому вигляді його краще підносити. А наповнюючи свій контент «живий», цікавою і корисною інформацією, до вашої сторінці будуть приєднаються друзі друзів, тим самим поширюючи інформацію про вас і вашої діяльності. Пам’ятайте! Розширення охоплення аудиторії користувачів, які цікавляться вами, і вашою діяльністю дозволить не тільки підвищити вашу впізнаваність, як бренду, але і вивести ваш сайт при ранжируванні в пошуковій видачі в ТОП завдяки природним посиланнях.

Тепер давайте поговоримо про те, куди йти (які соціальні мережі слід вибирати при просуванні своїх проектів в інтернеті). Вибираючи майданчики на яких будете займатися своїм просуванням, слід зазначити, що не потрібно «заходити» відразу в усі існуючі медіа. Проаналізуйте, яким віддає перевагу ваша цільова аудиторія, і ведіть свої сторінки саме там. Найчастіше найбільшою популярністю користуються такі сервіси, як: Facebook, ВКонтакте, twitter та YouTube. Важливо! Подивитися активності відвідуваності свого сайту через соціальні мережі, ви зможете за допомогою Google Analytics. Говорячи про соціальні мережі, слід зазначити, що сама «відбулася» і платоспроможна аудиторія користується Facebook. SMM – цілі і необхідність. Навіщо потрібен SMM і з чого починати? ВКонтакте більше спрямована на молодих користувачів, які добре реагують на розважальну комунікацію і з задоволенням беруть участь у всіляких конкурсах і розіграшах. Twitter є напевно найпопулярнішим мікроблогом, але, комунікація в ньому повинна бути миттєвою. Відстежувати Twitter потрібно постійно і дуже важливо про це не забувати. YouTube – це один з кращих місць для розміщення відеофайлів у всьому світі. Він містить мільярди відеороликів. Величезна кількість користувачів прив’язуються до бренду, бачачи його рекламу на YouTube. Ця мережа має високий «кредит довіри» користувачів. Важливо! Коли ви заводите сторіночку в соціальних мережах, не забувайте повідомляти про це на своєму офіційному сайті! Говорячи про те, як йти (що конкретно ми робимо для просуваннівання в соціальних мережах), ми маємо на увазі всі ті дії, які можуть зацікавити користувачів.

В першу чергу, це можуть бути конкурси (залучення, заклик до дії), розіграші (розширення охоплення аудиторії), акції та бонусні програми (тільки для своїх передплатників) і.т.д.
По-друге – спецпроекти. Це короткі проекти, які є унікально – спеціалізованими, мають велику зацікавленість і гарну віддачу.
Ну і по-третє це можуть бути просто корисні статті, нариси, відеоролики поради або майстер-класи, які будуть цікаві вашій публіці і вони з радістю поділяться цією інформацією зі своїми друзями.
У соц. мережах існують три основних «кити», на яких тримається все SMM просування: 1. Якісний контент. 2. Постійна присутність в мережі. 3. Робота з негативом. Головна цінність для кінцевого споживача від вашої присутності в інтернеті – це контент. Так чи інакше, всі приходять в мережу саме за ним, за контентом. SMM – цілі і необхідність.

Навіщо потрібен SMM і з чого починати?

Те, про що ви розповідаєте, має бути актуальним, цікавим, а найголовніше, корисним для користувача. Опублікувати контент в соціальних мережах слід обережно і ненав’язливо, так що необхідно спочатку визначитися, про що конкретно ви будете писати і в яких дозах. Намагайтеся не користуватися написанням «голих» і довгих текстів. Ваші повідомлення повинні бути короткі, інформативні і тематично правильні. З додаванням картинки або відеоролика, можливо, з ноткою розважального характеру. Намагайтеся давати контент, який буде збігатися з настроєм користувачів. Можна навіть робити розбивку тематик по днях тижня. Понеділок – день після вихідних, коли користувачі (найчастіше) перебувають в пригніченому настрої, в передчутті довгою робочого тижня, не слід в цей день «вантажити» користувачів великим потоком інформації. Вівторок – хороший день, все активно починають включатися в роботу і готові до «споживання» нової інформації. Середовище вважається найпродуктивнішим днем ​​тижня, так як всі активно працюють і при цьому дуже активно можуть брати участь в різних розіграшах та конкурсах. У четвер всі користувачі плавно починають думати про вихідні, і в цей день сприйняття інформації йде на спад, хоча корисний контент, «прив’язаний» до проведення уикендов буде сприйматися добре. У п’ятницю всі планують вихідні, так що і контент повинен бути відповідним.

Субота і неділя – вихідні дні і користувачі проводять свій час офлайн, виходячи з цього, можна робити перерву до понеділка. Намагайтеся оновлювати контент не більше трьох разів на день, а для того, щоб все було структуровано дуже зручно вести короткі тематичні рубрики (якраз їх тематики і можна «прив’язати» до днів тижня). Маючи нестандартний і креативний підхід до створення свого контенту, аудиторія ваших передплатників буде рости. Пам’ятайте, вся інформація, яку ви розміщуєте, повинна розійтися по мережі. Якщо цього не сталося, проаналізуйте, можливо, ви даєте не ту інформацію або не тієї аудиторії. Не слід забувати і про те, що, в соціальних мережах ви не продаєте. Це місце, де користувачі відпочивають, спілкуються, обмінюються думками, фотографіями. І якщо ви почнете їм пропонувати що-небудь купити, то, швидше за все, спровокуєте агресію. Але, перш ніж думати про те, який контент ви будете надавати користувачеві, дуже важливо визначити, як саме буде побудована ваша з ними комунікація. Чи будете ви створювати себе, як бренд і вести спілкування від свого імені, але представляючи компанію і створюючи асоціації у користувачів, або це буде сторінка компанії, яку будете вести ви або хтось інший з представників компанії, але інкогніто, щоб підвищити впізнаваність конкретно бренду. Ще одним можливим, і одним з найпопулярніших, буде варіант створити сторінку компанії і сторінку співробітника офіційно представляє компанію. Вибираючи останній варіант, ви, як правило, створюєте більш довірчі відносини з вашою аудиторією.

Як писали раніше: ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ, ЗА ЯКИМИ – МАЙБУТНЄ