SMM просування бізнесу

SMM розкрутка

Просування бізнесу в соціальних мережах потребує фундаментальної підготовки. Важливо визначити, які завдання ви будете вирішувати. Забезпечувати трафік на сайт, управляти репутацією, здійснювати інформаційну підтримку клієнтів, працювати над їх лояльністю, проводити дослідження і вивчати попит або ж створювати лідогенераціі? Саме цілі присутності визначать ваші подальші дії як по вибору майданчиків, так і за вибором інструментів роботи.

Чи підходять соціальні мережі для малого бізнесу? Відповідь однозначно – так. Найчастіше, для малого бізнесу вони – основний канал залучення клієнтів (не рахуючи рекомендації знайомих і сарафанне радіо) .Сделать групу ВКонтакте, завести аккаунт в Instagram, написати пости в тематичних топіках на блогах і розмістити коментарі на форумах не вимагає колосального бюджету, а забезпечує деякий приплив клієнтів.

Не менш важливий показник – це KPI, ключові показники ефективності SMM просування. Це може бути зростання відвідуваності сайту, число передплатників і лайків, зміна фону навколо вашої компанії з негативного на позитивний або нейтральний, нові звернення в компанію.

Яка соціальна мережа підійде для вашого бізнесу? Залежить від того, який продукт або послугу ви просуваєте і хто є вашою цільовою аудиторією. Якщо ваші клієнти переважно жінки – тоді вам в Instagram. Клієнти з регіонів? Вибирайте Facebook. Вузькоспеціалізовані фахівці – ласкаво просимо в LinkedIn.

Замовити SMM