Що потрібно знати при відкритті інтернет-магазину: 5 порад

Багатьох початківців підприємців об’єднує одна помилка – вони думають, що знають все про створення бізнесу в електронній комерції. Але поки не спробуєш – не зрозумієш, що все не так просто, як в теорії.

Ми пропонуємо вам не чекати власного досвіду, щоб навчитися, а скористатися чужими “набитими шишками”. Так менш болісно і більш економно 🙂

Отже, прочитавши цю статтю, ви будете на 5 кроків ближче до успішного і ефективного запуску інтернет-магазину. Ці 5 порад ми вивели з практичного досвіду багатьох підприємців – вони допоможуть вам сформувати правильну стратегію майбутніх продажів.

1. З’ясуйте популярність ваших товарів

Перше, що ви повинні зробити – переконатися, що на ваш товар є попит. Інакше будь-який наступний крок не матиме сенсу.

Як це зробити? Є кілька варіантів. По-перше, потрібно проаналізувати конкурентів. Наскільки успішні аналогічні інтернет-магазини? Вони взагалі є? Як йдуть їх справи, як вони просувають свій продукт? Знайдіть відповіді на ці питання.

Наступний спосіб підійде вам, якщо ви збираєтеся продавати щось принципово нове – свій винахід, предмети ручної роботи, елементи декору, авторську косметику і т.д. В такому випадку задайте пряме запитання в соціальних мережах. Розкажіть друзям і передплатникам про свою ідею і відстежити реакцію. Врахуйте, що на максимально об’єктивний відповідь тут розраховувати не доводиться – у відповідях ваших знайомих буде мати місце особисте ставлення до вас.

Третій варіант – звернутися до інструментів пошукових систем для аналізу частоти і кількості запитів з вашої тематики по регіону: Яндекс (Wordstat) і Google (KeyWord Planner). Аналіз найпопулярніших запитів допоможе вам краще зрозуміти своїх потенційних клієнтів і збільшити трафік в майбутньому.

2. Встановіть контакти з декількома постачальниками товарів

Обмежуючись одним партнером для закупівлі товару, ви сильно ризикуєте. Ваші поставки можуть бути зірвані по десяткам різних причин, а наявність запасних варіантів скорочує таку можливість в рази. Не ставте себе в залежність від одного постачальника – прислів’я «не складайте всі яйця в одну корзину” як ніде актуальна в бізнесі.

3. Делегуйте повноваження

На початку продажів, швидше за все, всі процеси будуть зав’язані на вас – прийом і обробка заявок, організація доставки, прийом оплати, наповнення сайту і т.д. Але залишати все в такому положенні – значить відняти у себе можливість працювати над стратегією і розвитком бізнесу. Тому всі операційні функції з часом доведеться доручити помічникам або іншим співробітникам. В цілому штат повноцінного працюючого інтернет-магазину включає: адміністратора, контент-редактора, бухгалтера, менеджера з продажу, вантажника (за потребою), кур’єра.

4. Створюйте унікальний контент – фотографії і тексти для сайту

Унікальний якісний контент інтернет-магазину – одне з головних умов, при яких сайт зможе зайняти високі позиції в пошукових системах і приносити стабільний трафік по необхідним запитам. Не копіюйте тексти – робіть хоча б якісні рерайт. Немає бажання і можливості цим займатися – зверніться на біржу фріланса, підшукайте там надійного рерайтера або копірайтера для цієї роботи. Так ви зможете створити надійний фундамент для стабільного розвитку вашого інтернет-магазину.

До речі, раніше ми розповідали про те, як привернути клієнта на сайт

5. Не затягуйте з стартом продажів

Ще одна улюблена помилка бізнесменів – відкладати початок в довгий ящик. Вирішивши відкрити свій бізнес, більшість стартаперів з головою занурюється в тематичну літературу, щоб вивчити всі процеси. А процесів багато – вибір CMS, хостингу та домену, і створення дизайну, і наповнення товарами, програмування, верстка, просування, продажу і десятки інших околонішевих питань, які осягнути самому буде непросто, якщо не безглуздо. Хтось займається напрацюванням теоретичної бази з метою економії, хтось – для контролю виконавців. Але результат той же – продажу відкладаються.

Тому рекомендуємо вивчити основи, зрозуміти суть запуску бізнесу в електронній комерції, а по всіляких нюансів ми готові проконсультувати вас безкоштовно вже в процесі роботи. А поки що пропонуємо добірку матеріалів, які і допоможуть вам отримати первинне “освіта” з технічних і юридичних нюансів в електронній комерції.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *