Що таке SEO-стаття і як писати SEO-тексти.

Що таке SEO-стаття і як писати SEO-тексти.

SEO-тексти – це класичні оптимізовані тексти, часто зустрічаються на сторінках інтернет-магазинів. Наприклад, описи до розділів каталогу, в які «зашиваються» головні ключові запити для просування. Часто такий контент частково приховують від користувачів, тому що матеріал не є продають.

 

Правила написання seo-текстів (НЕ переспамь / НЕ замудрі і т.д.) вже викладені в багатьох книгах і статтях, тому замість теорії перейдемо до практичних прикладів, які наочно показують помилки і недоробки.

Погано

1. Виділяти ключові слова в тексті на сторінці

Виділення ключів в seo-тексті

Пошукові запити розумно виділяти тільки в документі з текстом, щоб відстежити використання всіх ключів. На просування bold не впливає, тому в ньому немає необхідності.

2. Переспам / надлишок ключових слів

Переспа / надлишок ключових слів в тексті

Краще менше, та краще. Текст з переспамом не тільки складно читати, а й пошуковими системами він сприймається негативно. Особливо старанним авторам загрожують санкції Google і Яндекса. Оптимальна кількість запитів – не більше двох на один абзац в п’ять рядків і один для абзаців поменше.

3. Тексти «для машини»

Тексти не для людей

Такими текстами я називаю матеріали, де ключові запити вставлені в тому вигляді, в якому їх скопіювали з вордстата. Тобто в звичайній брошурі або мови, ви б не зустріли слова «купити вікно пластикове», фраза прозвучала б так: «купити пластикове вікно». Пошукові системи однаково добре сприймають як перший варіант, так і другий, але краще все-таки говорити по-російськи. =)

важливо:

Ключові запити можна розбивати одним-двома словами.
Не потрібно боятися непрямого входження запитів. (Пластикове вікно = пластикові вікна = пластикових вікон і т.д.).

Добре:

1. Невелика кількість ключових слів

Надлишок запитів в одному тексті відразу покаже і читачеві, і пошуковику, що текст ви писали з однією єдиною метою – вмістити всі ключі на цю сторінку. Але Google не такий дурний, він не буде ранжувати переспамленний сайт вище. Для тексту найкраще вибрати 3-4 основних запиту і до 5-ти додаткових, за якими планується просування.

2. Використовувати заголовки h1, h2

Розбивка тексту заголовками зробить його більш зручним як для пошукової системи, так і для ваших клієнтів.

h1 і h2 – НЕ порядкові номери. Тема h1 розташовується в самому початку тексту, заголовки рівня h2 – це підзаголовки, в тексті їх може бути кілька.

Приклад правильного розподілу заголовків H в тексті

3.Перелінковка в тексті

 

Перелінковка – прекрасний інструмент оптимізації. Так ви створюєте внутрішні посилання на інші сторінки вашого сайту і допомагаєте користувачеві швидше знайти відповіді на його питання. Крім того, це дозволяє вплинути на видачу через поведінкові чинники. Більше часу на сайті – хороший сайт на думку Google.

Чек-лист по створенню SEO-тексту

Цей чек-лист ми використовуємо для написання та перевірки SEO-текстів. Стандартизовані вимоги економлять час на оцінку надійшов і відправку фідбек фахівця.

Загальні вимоги

– Унікальність від 85%

– Обсяг согласно ТЗ (від 1500 знаків без пробілів)

– Використання ключових слів:

один ключ не більше двох разів в тексті;
не частіше двох запитів в одному абзаці.

зміст *

Введення (1 абзац)
Відповідь на питання, опис першого пункту (2 абзацу)
Опис другого пункту, рішення проблеми (2 абзацу)
Висновок, контакти, умови надання послуги / доставка (1 абзац)
Структура і оформлення

– Заголовки h1, h2

основний ключовий запит в заголовку h1
по можливості додатковий запит в h2
– Перелінковка з іншими розділами / статтями

– Використання списків

– Розбиття думок на абзаци по 3-7 рядків

грамотність

– Перевірка тексту на унікальність

– Вичитка вголос на предмет узгодженості і легкості сприйняття

* Для утримання чек-лист змінюється в залежності від цілей тексту.

Приклад оцінки SEO-тексту

Очікування від форми і змісту тексту описані. Подивимося, як це працює на прикладі SEO-тексту для інтернет-магазину. Обговорювати стиль і подачу інформації не будемо, зараз нас цікавить тільки технічна сторона питання.

Приклад правильного використання перелинковки

Ключові слова я зазначила, виходячи з власної практики. Червоний колір для основних, зелений – для додаткових. Перевіряємо текст згідно чек-листу.

Приклад оцінки SEO-тексту

рекомендації:

– Розбити запити в 6 і 9 абзацах;

– Додати перелинковку.

Результат – мінімум правок, максимум корисності.