Що таке семантичне ядро?

Що таке семантичне ядро?

Семантичне ядро ​​сайту – це структурований список пошукових запитів, їх словоформ і словосполучень, які максимально точно відповідають товару чи послуги, що просувається.

Приклад семантичного ядра:

Кожній групі пошукових запитів, в ідеалі, повинна відповідати своя цільова сторінка (наприклад: замовити веб сайт, запити просування instagram на окрему сторінку)

Пошукові запити діляться на:
Високочастотні (ВЧ-запити) або «інформаційні» запити,
Середньочастотні (СЧ-запити) або «уточнюючі» запити,
Низькочастотні (НЧ-запити) або «товарні / продуктові» запити.

Як зібрати семантичне ядро

Пошукові запити для семантики збираються шляхом глибокого аналізу послуг або товарів Вашої компанії або Ваших конкурентів.

Для аналізу і збору семантики можна використовувати такі програми / сервіси:

Багатофункціональна SEO платформа – SerpStat.

Дана платформа дозволяє як збирати пошукові запити так і аналізувати конкурентів (огляд повного інструментарію даної платформу тут). Система дуже проста і інтуїтивно зрозуміла (відразу видно що зробили професіонали)

Планувальник ключових слів Google Adwords

Система, в першу чергу, була створена для користувачів які налаштовують контекстну рекламу сайту. Надалі використовується для збору пошукових запитів для SEO оптимізації.