Що потрібно знати про фіди і банер з динамічними даними?

Що потрібно знати про фіди і банер з динамічними даними?

Банери, що використовують інформаційні фіди, це досить нова розробка. Компанії-першопрохідці стали впроваджувати цю технологію ще в 2010 році. З самого початку ця технологія припала до смаку беттінговим компаніям, які активно впровадили її в свою мобільну рекламу.

Це дозволило користувачам бачити актуальні коефіцієнти ставок на спортивні ігри в реальному часі. Однак, з тих пір багато чого змінилося і тепер фіди використовуються компаніями з абсолютно різноманітних сфер діяльності.

Що ж таке “фідів банери”?
Під фідів розуміється банер, який показує актуальні дані в режимі реального часу, які поставляються джерелом цих даних. Фид дає можливість оновлювати дані в уже опублікованому банері. Інформаційні фіди дають рекламу абсолютно новий рівень персоналізації і контексту.

Фіди використовують автоматизовані прикладні програмні інтерфейси (API), які дають масштабованість і швидкість для керування динамічною частиною банера. API використовують для уточнення частоти, з якою фид збирається і оновлюється. У вас є вибір між завантаженням форматів CSV, JSON і XML, що робить роботу з фідамі особливо гнучкою і зручною.

Розробники із студії Clickable.Design говорять про те, що використання фідів дозволяє відображати різні змінні, наприклад, актуальні ціни, котирування акцій, а також інші фактори, наприклад погоду.

Фіди допомагають спростити продакшн
Однак, фіди можуть бути корисні не тільки збільшенням показника конверсії. Вони також спрощують саме виробництво промо та рекламних кампаній в цілому. Наприклад, не потрібно буде створювати сотні банерів, які будуть дещо відрізнятися, наприклад рядком тексту або картинкою товару. Вся ця інформація буде підтягуватися з фида і автоматично змінюватися в банері, без необхідності міняти це все в креативі.

Інший важливий аспект, крім ціни, це людський фактор. В ході виробництва великого обсягу банерів, виникає чимала кількість помилок, багато з яких є критичними. Такі галузі, як банківська справа та фінанси, не може собі дозволити подібні помилки.

Їм потрібен безпечний фид без огріхів. Так, ви можете вручну перевіряти банери на етапі продакшена рекламної кампанії, але це займе цілу вічність і ніяк не гарантує, що помилки все одно не будуть допущені в більшій чи меншій мірі. У випадку з фідом, ви створюєте таблицю один раз, перевіряєте її, сполучаєте її зі своїми банерами і все готово.

У чому ж відмінність динамічних банерів від
фідів?
Відмінність в тому, що суть фида полягає в захопленні даних, наприклад товарів або акцій. Динамічні банери досить схожі. Однак, крім надання товарного фида, вони відображають динамічно змінюється текст, картинки або посилання переходу. Динамічні банери, які використовують фид, дозволяють відображати кілька текстовок, а також проводити A / B тестування.

Чим вище релевантність відображуваного оголошення для користувача, тим більша ймовірність, що він буде взаємодіяти з ним. Це, в свою чергу, так чи інакше збільшує конверсію. І саме класне в усьому цьому те, що вам не потрібно створювати безліч однотипних баннерів. Все що вам потрібно, це шаблон банера, таблиця з переліком товарів / послуг і сам фид в форматі .xml.

Використовуючи один шаблон банера можна докорінно змінити вигляд банера, починаючи з кольору кнопки, картинок до призову до дії (CTA). Також з’являється можливість випробувати безліч варіацій тексту банера, щоб зрозуміти, яка з них краще працює. Крім того, використовуючи інструмент планування, ви можете враховувати різні текстівки і оголошення для свят, наприклад під Новий Рік або Чорну п’ятницю.