SEO 101: ФАКТИ, ПОРАДИ І МІФИ ПОШУКОВОЇ ОПТИМІЗАЦІЇ

SEO 101: ФАКТИ, ПОРАДИ І МІФИ ПОШУКОВОЇ ОПТИМІЗАЦІЇ

У мережі предостатньо інформації про пошуковому просуванні. Але більша частина статей безнадійно застаріла. SEO-шники – люди зайняті, їм ніколи витрачати час на відділення зерен від кожури.

8 гарячих фактів про пошуковому просуванні
Почнемо з цікавою статистики. Отже:

91,5% трафіку дістається першій сторінці пошуку Google.
1 890 слів – середня довжина контенту для корпорації добра.
73 млрд телефонних дзвінків приходить з мобільного пошуку.
$ 5 000 в місяць витрачають компанії США на SEO просування.
88% користувачів шукають інформацію зі смартфона.
3 – середня кількість слів, яке використовується для формування пошукових запитів.
8% пошукових запитів сформульовані як питання.
15% запитів, які надходять в Google в день, ніколи не шукали раніше.
Досить теорії, пора переходити до практики.

4 БАЗОВИХ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОПТИМІЗАЦІЇ
Для зручності виділимо поради по 4 ключових моментів SEO оптимізації:

Контент – описувати меншу кількість тем, але більш докладно. Не потрібно генерувати статті про все відразу, якщо є можливість розподілити запити по сторінках.
Посилання – кількість і якість посилань, а також їх різноманітність, впливають на ранжування. Важливо використовувати посилання з Twitter і, особливо, з Facebook.
Mobile First – з недавніх пір Google при індексування за краще мобільну версію десктопной. При цьому враховується швидкість завантаження. Оптимальне значення для десктопа – не більше 3 секунд, для мобайла – не більше 2.
Технічні фактори – обов’язково переводите сайт на https: //, правильно структуруйте інформацію, використовуйте анкорний посилання для зовнішніх і внутрішніх лінків.
РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО РОБОТІ З MOBILE FIRST
У вересні цього року Google масово почав перекладати сайти на mobile-first. Саме тому ми вирішили виділити в окремий блок поради щодо оптимізації мобільних сторінок:

Додавайте та перевіряйте мобільну версію в Google Search Console.
Перевіряйте валідність мікророзмітки через спеціальний інструмент від Google.
Мобільна версія повинна скануватися роботом Googlebot. Для цього скористайтеся інструментом перевірки файлу robots.txt.
Протестуйте швидкість через PageSpeed ​​Insights або Gmetrix. Якщо сторінки завантажуються занадто повільно, проведіть аудит. Знайдіть і виправте такі помилки як: нестислий контент, зайві CSS і JS скрипти, відключене або ненастроєного кешування.

ПОРАДИ ПО РОБОТІ З ТЕХНІЧНИМИ ФАКТОРАМИ
Існує ряд обов’язкових елементів технічної оптимізації. До них відносяться:

підключення SSL-сертифіката (для інформаційних ресурсів досить безкоштовного);
використання заголовків H2;
впровадження ЧПУ (в конкурентних тематиках простежено кореляція між входженням ключа на адресу сайту і позиціями);
підбір різноманітних і релевантних анкоров;
видалення зайвої реклами і поп-Апап з мобільної версії.
Останній пункт особливо важливий, т. К. Якщо не виконати вимогу, буде пессімізірован весь сайт.

7 ОСОБЛИВОСТЕЙ ОПТИМІЗАЦІЇ ПІД ЯНДЕКС
1 Географія
Google не дуже добре розбирається в областях країн СНД. Наприклад, якщо ви хочете просувати бізнес в Києві чи Одесі, вам доведеться орієнтуватися на всю Україну, т. К. Пошуковик розглядає обласні центри як один регіон. Яндекс виявився куди розумніший. Він розпізнає окремі міста.

2 Значення і побудова посилань
Посилання працюють в Яндексі не так добре, як в Google. Російський пошуковик враховує тільки ті посилання, за якими клацають і переходять на сайт. Якщо CTR = 0, то Яндекс проігнорує лінк. Авторитетність сайту (DR, CF, TF) важлива тільки для Google.

3 Поведінкові чинники
Параметр №1 для Яндекса. Алгоритми враховують не тільки, як люди поводяться на вашому сайті, але і що роблять після його відвідин. Якщо користувачі продовжують переходити на пов’язані із запитом сторінки, це сигналізує про те, що ваш ресурс не задовольнив користувача.

4 Вік домену
Старі домени ранжуються краще нових. Вік – важливий фактор для обох пошукових систем.

5 Якісний контент
Яндекс більш прискіпливий до якості контенту. Він жорстоко карає за дублювання, переоптімізацію і спам. Оновлені алгоритми Минусинськ і Баден-Баден допомагають системі ловити порушників.

6 UX
Зручність використання значно впливає на просування по комерційним запитам в Яндекс. Вітчизняний пошуковик вимагає, щоб e-commerce сайти надавали користувачам зрозумілі і докладні каталоги, логічні фільтри, зручні форми замовлень і зворотного зв’язку.

7 Фокусування на оптимізації сторінки
Яндекс – строгий пошуковик. Він часто карає за, здавалося б, несерйозні помилки (наприклад, биті HTML і CSS). Перевірте валідність коду і структури сайту, а також коректність мета-тегів, описів, URL. Врахуйте, навіть єдина помилка на конкретній сторінці може знизити позиції на 10-20 пунктів.

9 МІФІВ ПОШУКОВОЇ ОПТИМІЗАЦІЇ
Наостанок розвінчуємо популярні омани, які до сих пір поширені серед SEO-оптимізаторів.

1 Контент – король
Утвердження і вірно, і невірно одночасно. Посилання без якісного контенту не дадуть результату, і навпаки.

2 Потрібно доводити швидкість до зеленої зони по Google Page Speed.
Сама по собі оптимізація швидкості завантаження сайту по Google Page Speed ​​не впливає на ранжування сторінок. Однак, якщо ми скоротимо час з 9 секунд до 3-4, то з великою часткою ймовірності Google зарахує нам це в плюс.

3 Потрібно знімати покупні посилання
За мірками Google, далеко не всі посилання – погані. Лінки потрібно відхиляти тільки в тому випадку, якщо позиції почали просідати і / або в Google Search Console з’явилося повідомлення про санкції.

4 Потрібно підтримувати певну щільність ключових слів
У Google немає такого поняття. Важливо, щоб ключове слово було в контенті, заголовках і ALT. Хоча іноді, навіть одне входження ключа на сторінку може вивести в топ-10.

5 Можна просувати сайт без sitemap.xml
Міф працює тільки для невеликих сайтів. Для великих проектів потрібно використовувати HTML і XML карти.

6 Дублювання метатегов title не впливає на ранжування
Рекомендується уникализировать title, т. К. У Google є автоматичний фільтр вмісту, який застосовується до назв і мета-тегами.

7 Соц.сігнали марні для SEO
Соц.сігнали також важливі для SEO, як і звичайні посилання з форумів або інформаційних сайтів.

8PPC не впливає на SEO
Інструменти підсилюють один одного. PPC дозволяє: швидко отримувати трафік, збільшувати видимість бренду і безпечно впливати на поведінкові фактори. SEO оптимізація робить сторінки сайту більш доречними для Google Ads, що підвищує шанс виграти аукціон і знизити вартість кліка.

9 Google використовує ІІ в своїх алгоритмах.
Ні не використовує. Виняток – Rank Brain, який обробляє специфічні запити. Він накладає поведінковий сценарій на запропоновані результати і виключає нерелевантні. Більш простими словами – алгоритм трансформує неоднозначні запити в щось більш конкретне і видає найвдаліші варіанти відповідей.
Замовити SEO