Ремаркетинг: що це і чому він потрібен?

Ремаркетинг: що це і чому він потрібен?

Якщо почати зовсім з далека, то яка головна задача ставиться перед маркетингом? У маркетингу завжди одна основна мета: продажу. Зрозуміло, це не зовсім одкровення, але цю статтю необхідно почати саме з цього, щоб підготувати грунт для обговорення і розуміння мети ремаркетингу.

Показ реклами потенційним клієнтам, це традиційно найпростіший спосіб представити продукт світу, але з плином часу ситуація сильно змінюється. Традиційні рекламні оголошення, звичайно потрібні, але все частіше компанії приходять до думки, що покладатися на прості методи таргетингу виявляється не рентабельними з точки зору інвестицій. Адже найкращий ROI найчастіше виходять в випадки показу рекламних оголошень гарячим клієнтам, а хто це, як не той користувач, який вже знає бізнес.

Справа в тому, що не кожен клієнт, який побачив ваше оголошення або контактував з будь-яким елементом вашої маркетингової кампанії, готовий купити ваш продукт або послугу відразу. Фактично, більшість людей, які вперше потрапляють на сайт, ймовірно, не куплять ваш продукт відразу.
що таке ремаркетинг
Більшість людей в інтернеті, відвідують і йдуть зі сайту на льоту. Багато з них не конвертуються з першого контакту з бізнесом. Багато з користувачів відвідують сайт на стадії «цікавості» і ще не готові зробити покупку.

Все це може здатися бентежить. Але це те, з чим ви можете працювати.

Ремаркетінг – це просте рішення, яке допоможе вам залишатися на постійному зв’язку з вашими цільовими клієнтами

# Що таке ремаркетинг?
Ремаркетінг дозволяє показувати рекламу, яка безпосередньо призначена людям, які вже взаємодіяли з вашим бізнесом (відвідали сайт, залишили свій емейл, телефон і т.д.). Коли люди провзаємодіяти з бізнесом, купили вони щось чи ні, ви починаєте показувати свої оголошення в Інтернеті.

Ці оголошення так само, як і традиційна медійна реклама, показує оголошення потенційним клієнтам на інших сайтах, але ви нічого не платите, поки хтось не натисне на нього.

В кінцевому рахунку, ремаркетинг – це стратегія, яка дозволяє вам знову звернеться, до потенційних або існуючих клієнтів, оскільки вони взаємодіяли з вашим бізнесом. Можливо, це користувачі, тільки цікавилися вашими продуктами, нобилі ще не готові до покупки, але в міру того, як вони продовжують розглядати інші варіанти – вони бачать ваші оголошення – і тут з’являється шанс, що вони повернуться на ваш сайт, коли вони будуть готові здійснити покупку.

Саме тому ремаркетинг призводить до більш високим коефіцієнтам конверсії в довгостроковій перспективі. Дана методика, звичайно працює не так швидко, як вам хотілося б (хоча будь-яка онлайн-маркетингова стратегія вимагає часу), але прибуток може виразно порадувати вас.

# Як працює ремаркетинг?
Ремаркетінг працює за простою концепції, і його відносно легко налаштувати на будь-якому сайті. Ви просто розміщуєте так званий тег ремаркетингу c Google AdWords (якщо на сайті не встановлено Google Analytics) на своєму веб-сайті. Ви можете технічно розмістити цей тег на кожній сторінці свого сайту, хоча більш ефективно зосередитися на конкретних продуктах або послугах.

Наприклад, ви можете створити аудиторію людей, які відвідали сторінку продукту, який більшість споживачів не готові купувати при першому перегляді. Це так само можуть бути товари предметів розкоші, при купівлі яких користувачі проводять ретельне дослідження, перш ніж робити покупку. Або це може бути високо конкурентний продукт, який пропонують велику кількість бізнесу.

Коли клієнт відвідує конкретну сторінку, cookie-файли залишаються в браузері користувача. Якщо він покине ваш сайт без конвертації, ви можете показати цільові оголошення через Медійну мережу Google, коли він буде відвідувати інші сайти.

Ремаркетінг і PPC йдуть рука об руку, тут ті ж методи, що використовуються для показу на кращі ключові слова і оптимальної сегментації вашої аудиторії, що в загальному дозволить показувати релевантні мессенжі конкретним користувачам.

# Динамічний ремаркетинг
Динамічний ремаркетинг дозволяє вам ще більше оптимізувати свою рекламну активність в AdWords, це буде оптимальний варіант для інтернет-магазинів. Динамічний ремаркетинг, найпростіший спосіб налаштувати оголошення на кожну картку товарів. Але тут слід знову ж сегментувати аудиторію, не на всіх відвідувачів сайту і налаштовувати показ не на всі сторінки сайту, що б не платити за відвідування сторінок «Про нас», «Доставка» і т.д ..
Вам необхідно налаштувати сегментацію для показу клієнтам оголошень, в яких ви підкреслюєте конкретний продукт або послугу, які користувачі раніше переглядали на вашому сайті.