Просування інтернет-магазинів

Просування інтернет-магазинів

Інтернет-магазини, мабуть, сама конкурентна ніша в інтернеті. Пропозицій дуже багато, особливо з урахуванням дешевої доставки копійчаних і цілком якісних товарів з Китаю, тому боротьба йде за кожного покупця, причому за багатьма позиціями, найчастіше, в збиток собі, щоб просто зайняти своє місце на ринку і не пускати туди конкурентів.

Конкуренція висока практично у всіх тематиках, навіть по тих товарах, які, здавалося б, не користуються високим попитом. Наслідок – великі труднощі в просуванні, високі витрати і багато витрачених нервів як господарем магазину, так і людиною, який займається його просуванням.

Пошуковий трафік традиційно вважається найкращим. Так це чи ні – тема для окремої статті або черговий священної війни, не буду її тут торкатися. У будь-якому випадку, просування інтернет-магазину в пошукових системах є обов’язковим, так як вони є основним джерелом добре конвертованого трафіку.

Головною відмінністю інтернет-магазину від іншого типу сайту, з яким стикається оптимізатор, це величезне число низькочастотних запитів – назви товарів, моделей і т. П. З урахуванням географії. Запитів може бути і сотні тисяч.

Як показує досвід, з самого початку просувати магазин по високочастотним загальним запитам немає сенсу; можна витратити багато грошей, можна навіть, якщо пощастить, вийти на лідируючі позиції за деякими з них, але реальних продажів буде не так і багато. Продажі йдуть саме з маси низькочастотних запитів, тому саме на ній і потрібно зосередитися.

Існує поширена помилка, що одну сторінку можна і потрібно просувати тільки по одному ключовику. Якщо брати ВЧ запити, то так, так і є. Але на одній сторінці спокійно можуть уживатися кілька низькочастотних запитів, які не просто не буду заважати один одному, а будуть як би просувати один одного. Наприклад, якщо оптимізувати сторінку по ключу “телевізор Електрон Н-25”, то (звичайно, при нормальному просуванні), ця ж сторінка потрапить в топ по супутнім запитам ( “купити телевізор Електрон Н-25”, “телевізор Електрон Н-25 дешево “,” телевізор Електрон Н-25 купити в Москві “і т. п.)

Який би не був бюджет на просування, охопити всі запити просто технічно неможливо, та й не потрібно. Завдяки вищесказаного, супутні запити, частотність яких буде мінімальна, можна сміливо відсіяти; позиції по ним підтягнуться самі собою. Низька частотність, втім, не означає, що конкуренція буде низькою – саме такі запити і призводять реальних покупців.

Перший етап будь-якого просування – складання семантичного ядра. Природно, з цим завданням вручну не впоратися, необхідно вдатися до допомоги інструментів для автоматизації. Існують програми, наприклад, Key Collector, Словоеб і ін. Можна також використовувати один з сервісів автоматичного просування (Rookee, Webeffector, Seopult), в них є потужні системи складання семантичного ядра, де визначається не тільки частотність запиту, а й прогнозується ймовірний трафік в залежно від місця в топі. Це корисно, тому що відразу дозволяє відсіяти запити, що не приносять реальних відвідувачів. Подальша обробка списку буде ручна.

Не можна забувати про геозалежні запитів, якщо магазин розрахований тільки на один конкретний регіон. Всі ключові фрази необхідно аналізувати з урахуванням конкуренції саме в вашому конкретному регіоні.

Також треба враховувати, що Гугл активно переходить на “людиноорієнтованого” пошук, де запити будуть задаватися на звичайній мові, наприклад, “де купити телевізор Електрон”. Запити можуть бути дуже багатослівними, при цьому, частотність їх при перевірці різними інструментами буде нульовий. Цей момент необхідно пам’ятати при складанні описів товарів і текстів на сторінках підрозділів.