Первинне налаштування Google AdWords

Первинне налаштування  Google AdWords

При первинній настройці реклами в Google AdWords дуже важливо зробити це максимально правильно і врахувати всі нюанси в досягненні поставлених цілей. Адже від того, наскільки відповідально ви поставитеся до підготовки першої рекламної компанії, залежить результат, який ви отримаєте після її запуску.

Первинна настройка Google AdWords включає наступні етапи:
Постановка цілей.
Це найважливіший етап, без якого не можна рухатися далі. Цілі, які необхідно досягти використовуючи рекламу в Google AdWords повинні бути чітко сформульовані і вимірювані. Інакше, чи не встановивши для себе цілі, які ви бажаєте досягти, буде неможливо відстежувати і оцінювати ефективність налаштованої реклами.

Реєстрація аккаунта Google AdWords.
Якщо ви перший раз стикаєтеся з налаштуванням контекстної і медіа реклами в пошуковій і партнерської мережі Google, то необхідно зареєструвати обліковий запис AdWords для подальшої роботи.

Збір семантичного ядра.
Це етап, на якому збираються ключові слова (пошукові запити). При введенні цих запитів в пошуковий рядок браузера, користувач буде бачити ваші текстові оголошення. А так само за допомогою яких можна обмежити показ ваших рекламних (медійних) банерів тільки на сайтах, з тематикою, що відповідає обраним пошуковим запитам.

Прорахунок бюджету майбутньої РК.
Зібравши необхідні ключові слова, і отримавши статистику по їх частоті і вартості, потрібно заздалегідь підрахувати попередній бюджет для рекламних компаній (РК). Таким чином ви зможете попередньо визначити рентабельність інвестицій в даний вид реклами.

Налаштування Рекламних компаній.
Вибір мережі для показу оголошень. Визначення регіону, і типів пристроїв (мобільні, планшети, комп’ютери), на яких буде показуватися оголошення. Налаштування методу показу (прискорений / рівномірний, цілодобово / в певні години і дні). Налаштування типів ставок і установка обмеження бюджету для РК.

Налаштування структури аккаунту.
Це досить складний і відповідальний етап. Потрібно провести кластеризацію зібраного раніше семантичного ядра. Тобто, розбити зібрані ключові слова на однорідні групи запитів. Потім на підставі отриманих результатів створити у відповідних рекламних компаніях необхідні групи оголошень.

Створення оголошень.
На цьому етапі необхідно детально продумати і скласти максимально релевантні текстові, або графічні оголошення, в залежності від типу РК, який був обраний на етапі налаштування рекламних компаній.

Налаштування UTM міток.
UTM мітки передають в систему аналітики додаткову інформацію про джерелі трафіку. Це, в свою чергу, допомагає рекламодавцю аналізувати досягнення кінцевих цілей.

Налаштування розширень оголошень.
В розширеннях потрібно вказати додаткові посилання на значущі розділи вашого сайту. Переваги, структуровані описи вашої пропозиції, номери телефонів вашої компанії і адреса. Це необхідно, щоб ваше оголошення виглядала більш привабливо в результатах пошуку.

Установка зв’язку з іншими сервісами Google.
На цьому етапі встановлюємо зв’язок аккаунта Google AdWords з акаунтами Google Analytics і Google Search Console. Це необхідно для подальшого аналізу ефективності створених рекламних компаній.

Налаштування відстеження конверсій.
Так само дуже необхідна частина для аналізу ефективності реклами і для оптимізації РК вибором відповідної стратегії призначення ставок.

Для більш ефективної роботи, під час першого налаштування Google AdWords всі перераховані вище етапи можна розбити на три основні блоки.\

Підготовчий аналіз рекламних компаній
У цьому блоці потрібно визначити які цілі вашого бізнесу повинні бути реалізовані через контекстну і медійну рекламу AdWords. Це може бути популяризація бренду, підвищення трафіку на сайті, заповнення форми реєстрації, здійснення покупки, або інші цільові дії користувачів.

Після того, як цілі будуть визначені можна почати підбір семантичного ядра для вашого майбутнього рекламного проекту. Основні правила підбору ключових запитів описані в цій статті. Після того, як всі питання, що цікавлять ключові запити будуть зібрані потрібно проаналізувати які з них можуть призводити не цільовий трафік і включити їх до списку мінус слів. Так само в цей список додати слова, заздалегідь не несуть комерційний характер. Такі як безкоштовно, б / у, картинки, самостійно і інші.

Після того як буде готове семантичне ядро, очищене від нецільових запитів, і підготовлений список мінус слів, можна приступати до кластеризації. Найкраще проводити кластеризацію відповідно до розділів вашого сайту. Наприклад, ви продаєте одяг жіночу, чоловічу та дитячу. Це будуть три ваших рекламних компанії. Далі серед жіночого одягу ви продаєте верхній одяг, головні убори і нижню білизну. Це і будуть назви для нових груп оголошень в РК «жіночий одяг». І для цих груп оголошень потрібно згрупувати відповідні ключові запити. Те ж самої і для інших рекламних компаній.

Далі, за допомогою інструменту «Планувальник ключових слів», який доступний в рекламному акаунті Google AdWords, плануємо попередній бюджет, необхідний для ефективної роботи рекламних компаній.

Попереднє налаштування рекламних компаній
Після того як повністю готове структуроване семантичне ядро ​​зі списком мінус слів можна приступати до налаштування рекламного аккаунта Google AdWords.

Структура аккаунта Google AdWords

Створюємо та налаштовуємо відповідні РК, додаємо в них необхідні групи оголошень. У групах оголошень розміщуємо відповідні ключові слова і мінус слова. Потім пишемо тексти оголошень, або розміщуємо відповідні банера, в залежності від обраного типу рекламної компанії.

На підставі отриманої раніше попередньою інформацією про витрати на рекламу, встановлюємо обмеження денного бюджету на кожну з рекламних компаній. Вибираємо найвдалішу для нашої реклами модель оплати, – або за кліки, або за 1000 показів.

Обмежуємо за допомогою налаштувань геолокації територію, на якій буде проводитися показ нашої реклами. При необхідності ви можете встановити розклад показу оголошень, обмеживши його тільки робочим часом, в яке ця реклама необхідна. Якщо у вас, наприклад, авто майстерня, і ви можете відповідати на дзвінки клієнтів з 8:00 до 20:00, крім неділі, то в неробочий час ви можете відключити роботу реклами.

Далі додаєте розширення оголошень. Необхідно буде створити такі типи розширень:

Додаткова посилання
уточнення
структурований опис
Номери телефонів
Адреса
Таким чином ви зробите своє оголошення більш привабливим для користувачів, за рахунок того, що воно буде займати більшу частину місця на сторінці пошуку. І відповідно збільшиться імовірною переходу користувача по вашій об’яві.

Зверніть увагу, що для можливості додавання розширення «Адреса», вам потрібно буде зареєструвати вашу компанію в сервісі Google Мій Бізнес. Так само після проходження реєстрації в цьому сервісі і підтвердження вашої адреси, ваша компанія з’явиться на Гугл картах. Для реєстрації в Google мій бізнес ви можете перейти за посиланням.

Налаштування оптимізації рекламних компаній
Для подальшої оптимізації створених вами рекламних компаній необхідно проводити аналіз якості підібраних ключових слів, створених оголошень та іншої інформації. Для більш повного аналізу необхідно пов’язати ваш сайт з сервісами Google Analytics і Google Search Console. Після чого так само встановити з ними зв’язок в акаунті Google AdWords.

Так само в розділі «Переходи» аккаунта Google AdWords потрібно налаштувати необхідні конверсії (цільові дії користувача) для відстеження. Їх можна або імпортувати з Google Analytics, або налаштувати безпосередньо в інтерфейсі рекламного аккаунта, потім встановивши відповідний код відстеження на сайт. Наявність налаштованих конверсій дає можливість вам надалі використовувати стратегію призначення ставок в оголошеннях за конверсії. Що значно впливає на поліпшення якості вашої реклами, і дає можливість показувати ваші оголошення найбільш зацікавленою цільової аудиторії.

Налаштування же зв’язку з Google Search Console, допоможе відстежувати ефективність вашої реклами в порівнянні зі звичайними результатами пошуку.

І останній крок в завершенні всіх налаштувань, це привласнення UTM міток рекламним компаніям. Встановити їх можна в налаштуваннях рекламної компанії, групи оголошень, або безпосередньо при створенні нового оголошення. А сформувати за допомогою компоновщика utm-міток перейшовши на сайт www.utmurl.ru.