Основи просування IT – робота з зовнішніми факторами

Основи просування IT - робота з зовнішніми факторами

Ми поговоримо про підготовку сайту до активного просування, а також про його внутрішньої оптимізації і роботі з контентом. Можна ще багато поговорити про поведінкових чинниках ранжирування і про джерела непошукового трафіку, однак про це йтиметься в наступних частинах.

Незважаючи на всі страшні фільтри від пошукових систем, посилання залишаються важливим методом просування сайту. Якщо раніше на першому місці була кількість, на другому – їх якість, то зараз же головну роль грає їх природність, що б не розуміли під цим словом.

Років 15 назад популярною була ручна покупка-продаж посилань з головних сторінок ( “морд”) і з внутрішніх з високим показником PR. Лінки з хороших донорів коштували дорого, на одній сторінці можна було розміщувати велику кількість, в загальному, продавати їх було одне задоволення. Купувати було непросто, так як потрібно було знаходити потрібні ресурси, спілкуватися з веб-майстрами, вести статистику, вручну і вчасно оплачувати …

Потім прийшли напівавтоматичні біржі, де покупка-продаж була поставлена ​​на потік – з усіх сторінок сайту. Ціни впали на порядки, зате роботи оптимізатора стало ще менше, все продавалося і купувалося на автоматі. Так, для покупки потрібно було налаштовувати складні фільтри, але все одно процес істотно полегшився. Після підтяглися агрегатори і “системи автоматичного просування”, які закуповували посилання відразу в декількох біржах по складній системі критеріїв, часто без активної участі вебмастера.

Але пару років тому почався занепад подібних бірж. Пошукові системи ввели ряд санкцій, спрямованих на боротьбу як з покупкою, так і з продажем посилань. Санкції торкнулися велика кількість сайтів (і донори, і акцептори), вийшли з-під них далеко не все. Отже, тактику розкрутки необхідно було міняти. Але що ж робити, якщо більшість оптимізаторів єдиним методом вважали саме нарощування маси?

Так, основний акцент тепер необхідно перенести на роботу з самим проектом, його контентом, дизайном, юзабіліті, зворотним зв’язком. Це набагато складніше, ніж перераховані вище дії, зате подібні роботи є відмінним вкладенням в подальшу успішну долю проекту, навіть не щодо просування в пошукових системах.

Однак, незважаючи на залякування пошукових систем, посилання і раніше працюють. За відносно слабким запитам просунутися можна і без них, але процес може бути довгим; якщо проект повинен приносити гроші, то куди логічніше відразу виділити бюджет і прискорити його розкрутку.

Відразу про “ложку дьогтю”. Подібний метод просування зараз таки може привести до санкцій від пошукових систем. Про це просто потрібно постійно пам’ятати, а яким чином їх уникнути – було сказано в моїх статтях про пошукових фільтрах. Втім, навіть при виконанні всіх рекомендацій є ненульова ймовірність їх накладення. Що характерно, ця ймовірність не залежить від якості самого проекту; навпаки, розкручений сайт часто привертає більше уваги в цьому аспекті.

Посилання повинні бути природними. На жаль, це красива казка; відвідувачі не будуть просто так брати і ставити посилання на ваш сайт. Особливо якщо він суто комерційний, присвячений якійсь вузькій ніші. Як показують дослідження, кількість репоста матеріалу не особливо корелює з числом посилань на сайт-джерело. Людям подобаються тексти, вони ними діляться – але посилання самі по собі не з’являться.

Так, можна підвищити кількість зворотних посилань в репоста та відгуках. Люди люблять контент з зображеннями, вони люблять опитування і всілякі інтерактивні штуки. Привернуть увагу статті на унікальні теми, а не ті, які описані на кожному розі.

Посилання має бути “робочої” – розміщуватися на реальній, в ідеалі – нової, сторінці реального сайту, мати переходи, бути вписана в контекст і т. П. Анкори повинні бути чіткими і теж природними. Анкор-лист необхідно складати з фантазією, власне ключових слів і фраз в ньому має бути трохи, решту – або взагалі безанкорние лінки, або з абсолютно лівими словами типу “тут”, “тут”, “докладніше” і т. П., Або згадки бренду.