Навіщо SEO потрібно вашому бізнесу?

Навіщо SEO  потрібно вашому бізнесу?

Перш ніж міркувати про те, як зробити свій ресурс популярним, необхідно розібратися з поняттями. Отже, термін SEO зазвичай означає оптимізацію сайту під вимоги пошукових машин.

Припустимо, ви створили ресурс, який призначається для продажу товару або послуги. Як зробити так, щоб цільова аудиторія дізналася про нього? Навіть ті, хто шукає саме ваші продукти, не побачать їх у результатах пошуку до тих пір, поки пошукова система не поставить ваш сайт на перші сторінки у видачі. Саме для того, щоб сайт зайняв високі позиції в результатах пошуку, а ви отримали клієнтів, і існує SEO. Оскільки люди все частіше звертаються за товарами і послугами в Глобальну мережу, будь-який бізнес став гостро потребувати в пошуковому просуванні. Методи пошукової оптимізації Способи, які використовують для пошукової оптимізації та просування проектів в мережі Інтернет, умовно можна розділити на внутрішні і зовнішні. У першому випадку мова йде про роботи, вироблених в рамках сайту, у другому – з залученням сторонніх ресурсів.

Внутрішня оптимізація сайту (внутрішня SEO)

Як відомо, алгоритми пошукових систем покликані вибрати з усіх сайтів ті, які найбільшою мірою відповідають запитам користувачів. Вирішальним критерієм відбору в останні роки стало якісне наповнення сайту: унікальні текстові матеріали і зображення, адаптивна верстка. Пошуковики відстежують і поведінковий фактор: переходи по запиту, час, проведений відвідувачами на ресурсі, «глибину» переглядів, «відмови». Словом, «топові» позиції прагнуть віддати найкращим і цікавим «сайтам для людей». Розглянемо основні види робіт по внутрішній оптимізації та їх особливості: Створення якісного і унікального контенту. Якість текстових матеріалів виражається в їхній цікавий смисловому наповненні, відсутності орфографічних помилок і повторень. Першорядне значення має, звичайно, унікальність – як seo-текстів для сайту, так і зображень: навіть усередині одного ресурсу дублювання матеріалів небажано; Підбір ключових слів і рівномірне їх розподіл в текстах. В ідеальному варіанті кожна сторінка повинна бути оптимізована під конкретний пошуковий запит. Підібрати ключові слова можна через відповідні сервіси або шляхом аналізу сайтів конкурентів. Існує і таке поняття як «нудота» – це співвідношення кількості ключових слів до загального обсягу тексту. Найчастіше цим параметром надають особливу важливість, але такий підхід вже втратив колишню актуальність: більш значущим є грамотний розподіл ключових слів і словоформ, їх доречність в тексті і якість самого матеріалу. Важливо стежити, щоб не було «переспама» – такі тексти пошукова система може розцінити як засіб «сірого» або «чорного» SEO;

Підвищення юзабіліті сайту – оптимізація сторінок для зручності користувачів. Відвідувачі повинні потрапляти на потрібні сторінки без додаткових зусиль і складних пошуків. Для інтернет-магазинів це, в першу чергу, хороша видимість кошика, способів покупки, оплати і доставки, зручна навігація по розділах. Інформаційні портали повинні мати на сторінках посилання на суміжні теми і цікаві статті, а також зручний для читання шрифту, привабливий дизайн і т.п. Регулярна оцінка сайту очима користувача допомагає значно підвищити конверсію і відвідуваність; Робота над внутрішньою оптимізацією сторінок включає в себе перевірку кодів і дизайну на предмет коректного відображення в різних браузерах і з різних пристроїв. При відсутності якісної кросбраузерності верстки та адаптивного дизайну ви ризикуєте втратити істотну частину потенційної аудиторії;

Грамотна перелінковка сторінок

При правильному виборі місця заслань вага одних сторінок транслюється на інші. Це дозволяє направити більшу частину трафіку на цільові «точки» сайту – припустимо, з інформаційних розділів перейти до покупки товару або надіслати електронною поштою питання. Через підвищення «ваги» ростуть і позиції у видачі. Схем перелінковки багато, вибір залежить від конкретної ситуації: в деяких випадках необхідна трансляція «ваги» на головну сторінку, в інших – навпаки, на внутрішні рубрики або навіть окремі статті або товари; Робота з картою сайту. Взагалі, існує два види таких карт – одна з них призначена для користувачів і полегшує навігацію по порталах зі складною структурою. Другий тип карти бачать лише пошукові роботи, і розташовується вона всередині файлу sitemap.xml. Служить даний файл для поліпшення індексації – позбавлення від дублів сторінок, повідомлення роботів про структуру сайту і часу внесення змін. Створити карту дозволяють багато спеціальні сервіси, але майже завжди потрібно її коригування вебмастером. Правильне використання мета-тегів також дозволяє поліпшити позиції сайту у видачі. Мета-теги – це інформація про сторінку, яку отримують пошукові роботи. Найважливіші з тегів – заголовки: title, який ми бачимо в результатах пошуку, а також заголовки H1 … Hn. Менше значення має опис (description), і практично втратили свою значущість keywords. Для оптимальних результатів заповнення перших двох мета-тегів має відповідати вимогам: довжина (для заголовка – не більше 80 символів, для опису – не більше 200), наявність в них ключових слів. Заповнення keywords не є обов’язковим, так як офіційно не враховується більшістю пошукових систем, але вебмастера все ж частіше не пропускають його. Якщо title може містити в собі словосполучення, наприклад – «пошукова оптимізація, аналітика і seo просування сайтів», то description зазвичай виглядає як зв’язний текст з кількох пропозицій. На мета-теги також поширюється вимога унікальності. Якщо виникає необхідність приховати частину інформації або посилань від пошукових роботів, то це робиться за допомогою тегів noindex і nofollow.

Важливо і заповнення описів до зображень (alt); Робота з URL-адресами і файлом robots.txt – один з базових елементів просування. Файл robots.txt дозволяє дати вказівку пошуковим роботам про заборону індексації деяких сторінок (з допомогою того ж noindex). Тут перевіряється і наявність «дзеркал». Важливо! Зверніть увагу, що вашсайт.ua і www.вашсайт.ua з точки зору пошукової машини – два різних ресурсу. Це тягне за собою проблеми з унікальністю контенту, некоректної індексацією і інші неприємні наслідки. Щоб усунути цю проблему, веб-майстер налаштовує постійний редірект, і пошукові роботи (як і відвідувачі) автоматично перенаправляються на сайт, обраний в якості основного.

Зовнішня оптимізація сайту

Під цим видом оптимізації зазвичай розуміють розміщення реклами та інформації про свій сайт на сторонніх ресурсах. Найголовнішою метою зовнішньої оптимізації є розміщення свого контенту в зовнішньому середовищі: на трастових ресурсах, великих сайтах і в каталогах і т.д. Це дає «легальний» джерело посилань на ваш сайт і хороший трафік, а також підвищує позиції у видачі. Основні напрямки цього типу просування: Розміщення прес-релізів і статей на сторонніх майданчиках – один з найефективніших методів зовнішньої оптимізації. Суть його в наступному: вибирається великий трастовий ресурс (зазвичай інформаційний портал, електронна версія газети або журналу) де розміщується будь-яка цікава новина або оглядовий матеріал, що містить посилання на вашу сторінку. Бажано, щоб сайт-донор або його розділ збігалися по тематиці з акцептором; Реєстрація в каталогах приносить невеликі порції трафіку і дещо підвищує траст серед пошукових систем (при розміщенні на авторитетних майданчиках, наприклад, Яндекс і DMOZ). SEO-аналіз сайту Щоб бачити ефективність проведених робіт по SEO-оптимізації сайту, щоб розуміти, які методи реклами приносять прибуток, необхідно регулярно проводити своєрідну «діагностику» – аналіз ресурсу. Робити повний аудит необхідно приблизно один раз на рік, якщо показники і позиції стабільні, сайт активно розвивається. Якщо сталося падіння у видачі, зменшення відвідуваності, зниження конверсії, потрапляння під фільтр – слід відразу ж провести повну діагностику. Аудит включає в себе цілий перелік робіт з оцінки сайту з точки зору SEO, в ході яких виявляються такі показники: швидкість завантаження сторінок, робота з’єднання, юзабіліті; авторитетність, трастових і положення в рейтингах, SEO-показники сайту: PR, тИЦ, Alexa Rank і т.д .; контент: унікальність, інформативність, оптимізації; коректність тегів, настройки «дзеркал» і файлів карти сайту і robots.txt; позиції за основними ключовими запитами, з урахуванням і без урахування регіональних факторів; кількість внутрішніх і зовнішніх посилань, їх актуальність, правильність анкоров; наявність реєстрації в каталогах; відвідуваність сайту і поведінку користувачів, «точки» входу і відмов; джерела трафіку і їх показники ефективності і т.д. Крім цього може проводитися аналіз вищих у видачі сайтів конкурентів, з метою виявлення відмінностей в політиці просування. В результаті ви отримуєте повну картину оптимізації свого ресурсу та ефективності реклами. Це дозволяє відмовитися від затратних і не приносять прибутку кампаній, змінити стратегію SEO-просування. В результаті аналізу і подальших робіт по виправленню допущених помилок ви можете поліпшити позиції по пошуковим запитам, підвищити конверсію, зробити більш ефективною контекстну рекламу. Вартість SEО-послуг Ціни на SEO-оптимізацію і пошукове просування сайту залежать від цілого ряду чинників: сфера діяльності компанії-замовника; конкурентність обраних запитів; поточний стан справ ресурсу; бажані позиції в пошуковій видачі; кількість і тип каналів просування; репутація фірми-виконавця і кількість кваліфікованих фахівців. Умовно прийнятим мінімумом витрат на ефективну seo-кампанію є сума в 30 тисяч рублів щомісяця. Звичайно, це не буде включати в себе всі способи просування, а лише основні методи внутрішньої оптимізації сайту і базовий аудит ресурсу. Ціна на розкрутку сайту за більшістю ефективних каналів, буде включати в себе: вартість внутрішньої оптимізації (як було сказано вище – від 10-20 тисяч грн.); написання текстів – від 2-5 тисяч грн. за кожен; розміщення прес-релізів і статей на сторонніх майданчиках – від 10-20 тисяч грн. за кожен. Наведені ціни умовні, так як будуть залежати від результатів, які ви хочете отримати. Заощадити можна, в першу чергу, на замовленні комплексного просування – в цьому випадку маркетингові агентства часто роблять знижки. Постійний аналіз трафіку і поведінки відвідувачів дозволяє своєчасно відмовлятися від неефективної реклами. Незважаючи на необхідність чималих витрат, просування сайту в Інтернеті – це відмінний спосіб залучити клієнтів на свій ресурс. Рекламний бюджет великих порталів та інтернет-магазинів обчислюється мільйонами рублів в місяць, але отриманий прибуток з лишком окупає витрати.

Де можна замовити послуги з SEO-просуванню сайту? Якщо ви вирішили підвищити ефективність свого бізнесу шляхом залучення нових клієнтів через Глобальну мережу, вам потрібно звернутися в SEO-компанію або до приватних фахівцям. Що ж краще? Основною перевагою фірм по просуванню сайтів є наявність штату співробітників, кожен з яких зайнятий тим напрямком, в якому він кращий. Приватні майстри-фрілансери зазвичай мають певну спеціалізацію, і чудові аналітики не завжди є професіоналами в інших сферах. Крім того, «приватники» працюють з меншою кількістю сайтів, а значить, досвід роботи менше, та й знайти відгуки про реалізовані ними проектах значно складніше. Створення власного відділу SEO, найчастіше, нерентабельно – кваліфіковані професіонали вимагають високої оплати. Таким чином, самим популярним і ефективним способом просування сайту в даний момент вважається звернення в SEO-компанію.