Навіщо оптимізувати сайт? Як оптимізувати сайт під гугл?

Навіщо оптимізувати сайт? Як оптимізувати сайт під гугл?

Пошукова оптимізація це воістину знахідка для бізнесу. Адже грамотно оптимізований сайт – це хороший канал продажів, постійно привертає цільових відвідувачів, які цікавляться вашим товаром або послугами. Говорячи простою мовою, пошукова оптимізація це комплекс заходів, спрямованих на поліпшення сайту для пошукових систем. А пошукові системи дадуть вам за це високими позиціями у видачі та цільовими відвідувачами.
Завдяки оптимізації сайту, ви зможете вирішити такі завдання:
Підвищення позицій сайту в пошуковій видачі.
Збільшення кількості відвідувань сайту цільовою аудиторією.
Збільшення зручності користування сайтом для відвідувача внаслідок зміни структури сайту.
І як наслідок всього цього – збільшення продажів.
search-engines

Незважаючи на гадану простоту, пошукова оптимізація – це величезний пласт роботи, який можна розділити на два види: внутрішня і зовнішня оптимізація.

Якщо не заглиблюватися в технічні нетрі, то у внутрішня оптимізація включає в себе:

Оптимізацію з технічної сторони сайту. На цьому етапі «чиститься» від програмного сміття html код, збільшується швидкість завантаження сторінок, прибираються дублікати сторінок з однаковим контентом і т.д ..
Аналіз ключових запитів і підбір семантичного ядра, його розподіл по релевантним сторінках сайту, що дозволить залучати саме цільову аудиторію.
Оптимізацію сторінок, і зміна структури сайту згідно підібраним запитам.
Після того, як завершені всі внутрішні роботи, і сайт відповідає всім вимогам пошукових систем, приходить черга зовнішньої оптимізації сайту. Вона містить в собі:

Рекламу на тематичних ресурсах (спонсорство сайтів, прес-релізи, розміщення інформації про сайт в блогах тощо.).
Подальшу рекламу сайту в соціальних медіа (наприклад, створення дискусії навколо сервісу або товару, представленого на сайті).
Розміщення посилань для збільшення авторитетності сайту в очах пошукових систем.
і багато іншого.
tags

Після завершення цих етапів оптимізації, часто сайт вимагає подальшої підтримки та розвитку: наповнення новими товарними категоріями, які теж зажадають оптимізації. Адже будь-який бізнесмен не зупиниться, він буде далі розвиватися, знаходити нові канали збуту, нових постачальників, рухатися вперед, а відповідно, SEO-фахівці можуть допомагати йому в розвитку. До того ж не слід забувати про можливість появи пріоритетний напрям в бізнесі або сезонних змінах.

Чи є різниця між пошуковою оптимізацією в різних пошукових системах?
У кожної з пошукових систем свій алгоритм пошуку. Кожна з них звертає більшу або меншу увагу на ті, чи інші чинники. Наприклад: одна менше схильна до маніпуляцій з текстовим наповненням сайту, інша більше. В ідеалі, до пошукової оптимізації не слід ставитися як до «оптимізації під Яндекс або Google», єдино вірна оптимізація сайту – це оптимізація «під користувача».

Робіть сайт зручним, створюйте під кожну товарну категорію свою сторінку, надавайте актуальну і корисну інформацію, звертайте увагу на підказки інструментів для веб-майстрів і дані систем веб-аналітики. Тільки тоді ваш сайт буде по-справжньому оптимізований, а значить приносити стабільний дохід.