Налаштування ремаркетингу Google Ads

Налаштування ремаркетингу Google Ads

Ви зіткнулися з проблемою, що відвідувачі часто йдуть з вашого сайту не зробивши купівлі чи не завершивши її?

У Вашого сайту багато конкурентів, і відвідувачі часто порівнюють вас і не повертаються на ваш веб-ресурс?

Хочете запам’ятатися вашим відвідувачам (провести брендинг)?

Ремаркетинг – це той вид контекстної реклами, який допоможе вам уникнути цих проблем
Ремаркетинг Google Adwords є одним з найбільш ефективних методів рекламного просування. Він дозволяє працювати з відвідувачами, які вже хоча б один раз заходили на портал. Рекламні повідомлення, потрапляючи в поле зору цільової аудиторії, істотно збільшують шанси повторного взаємодії користувачів з сайтом і здійснення ними покупок.

Ремаркетинг вирішує відразу кілька завдань:

  • оживляє попит на товари і послуги;
  • просуває бренд;
  • збільшує конверсію сайту за рахунок повернення минулих користувачів;
  • підвищує рентабельність грошових вкладень для рекламодавців.
  • Ремаркетинг ефективний, оскільки продавати товари і послуги користувачам, які в них зацікавлені, простіше, ніж залучати нових клієнтів. Він дозволяє повертати на сайт відвідувачів, які шукали товари, але залишилися в кроці від здійснення покупки.

Статистика говорить про те, що перед покупкою клієнт переглядає інформацію про товар кілька разів. Саме тому вкладення в ремаркетинг повністю виправдовують себе.

Що ж таке ремаркетинг?
Ремаркетинг (також Ретаргетинг) – офіційна назва Google Adwords Remarketing – це функція, що дозволяє повторно звернутися до користувачів, раніше заходив на ваш веб-ресурс (сайт).

Ваша реклама, а саме реклама сайту, буде показуватися користувачеві при відвідуванні інших сайтів, пошукової видачі, а також в Google Пошуку.

Які б не були цілі вашої реклами, ремаркетинг може підвищити продажі, відвідуваність сайту і впізнаваність бренду.

Перевагою такого виду реклами є таргетинг на зацікавлену аудиторію, повернення минулих відвідувачів.

Приклад ремаркетингу: потенційний споживач заходив на ваш сайт і переглянув ряд товарів, потім перейшов на сайти-конкуренти або огляди товару, але йому постійно світиться реклама вашого сайту (веб-ресурсу), результатом такої реклами буде запам’ятовування споживачем бренду, а в подальшому покупка ( конверсія).

 

Види ремаркетингу
Залежно від принципів взаємодії з відвідувачами ремаркетинг може бути:

в Медійній мережі (класичний ремаркетинг);
пошуковий ремаркетинг Google Adwords,
за списками електронних адрес;
відеоремаркетінг
динамічний ремаркетинг
Налаштування ремаркетингу в КМС дозволяє показувати рекламні оголошення відвідувачам при перегляді сайтів Медійній мережі Google. КМС складається з більш ніж двох мільйонів сайтів, охоплюючи більше 90% користувачів в інтернеті. Використання цього інструменту дозволяє демонструвати готові графічні оголошення (банери), або створювати власні за допомогою галереї форматів оголошень.

Пошуковий ремаркетинг дозволяє охоплювати аудиторію сайтів в пошуковій мережі Google. Його суть полягає в тому, що після відвідування сайту користувачем, який з якоїсь причини не замовив товар, можна показувати йому рекламні оголошення в пошуку, якщо він продовжує шукати той же товар або послугу.

Ремаркетинг за списками електронних адрес нагадує e-mail маркетинг, тільки взаємодія з аудиторією здійснюється шляхом традиційних оголошень в контекстній рекламі. Демонструвати оголошення за списками email-адрес можна на YouTube, в пошуку і Gmail. ;

Застосовувати всі ці види ремаркетингу можна одночасно або вибрати один-два виду, найбільш ефективних для вашого бізнесу.

Таким чином, ремаркетинг дозволяє сегментувати аудиторію по певних дій, інтересам, джерелами входів.

Кому потрібен ремаркетинг?

Використовувати інструменти ремаркетингу необхідно організаціям, націленим на розвиток і на збільшення продажів. Найбільшу ефективність ремаркетинг приносить такими напрямками бізнесу як SaaS, сфера послуг і електронна комерція.

Приклади: Розробникам програмного забезпечення можна залучати аудиторію за допомогою банерів з логотипами, назвами продуктів, спеціальними пропозиціями. Максимальний результат можуть дати оголошення, що пропонують використання ПЗ протягом тестового періоду. Витрати на рекламу окупляться, коли залучені клієнти перейдуть на платну підписку.

Представникам сфери електронної комерції потрібно використовувати банери, насичені зображеннями, відповідні товарам. Чим більше товарів буде вибрано для просування, тим більший обсяг роботи належить провести.

 

Як налаштувати ремаркетинг в Google Adwords?
Налаштування ремаркетингу – це, по суті, кілька кроків, спрямованих на збір інформації про відвідувачів вашого сайту. Технічно ремаркетинг налаштовується за допомогою коду, який встановлюється на сайті для збору інформації про цільову аудиторію. Весь процес налаштування рекламних кампаній складається з наступних етапів:

 

Установка коду для збору інформації про аудиторію сайту:

Переважно йде установка коду на сайт Google Analytics, цього буде достатньо для класичного ремаркетингу, для динамічного ремаркетингу на сайт необхідно встановити спеціальні коди і вивантажити фид даних товарів докладніше.

Обов’язково зв’яжіть аккаунт Google Analytics з AdWords, аудиторії автоматично перенесуться.

Визначення аудиторії для ремаркетингу:

Створення списків аудиторії, на яку буде спрямована Ваша реклама. Можна створити список для відвідувачів найпопулярнішою сторінки Вашого сайту. Для цього код ремаркетингу відправляє AdWords команду на збереження даних про відвідувачів в списку “Популярна сторінка”. Коли користувачі заходять на цю сторінку, ідентифікатори їх файлів cookie додаються в зазначений список ремаркетингу;

Також можна створювати аудиторії за категоріями сайтів; ті хто поклав товар в корзину але не купив; ті хто купив товар, наприклад якщо ви продаєте товар частого використання (памперси, шампунь, оливкова олія).

Налаштовувати аукціонний ремаркетинг перед святами зі спеціальною пропозицією (чорна п’ятниця, 8 березня, Новий Рік і т.д.)

Створення, налагодження та запуск рекламної кампанії ремаркетингу:

У кабінеті AdWords необхідно створити окрему кампанію для ремаркетингу, оголошення з якої будуть показуватися в Медійній мережі, в пошуковій і в Google покупки.
Якщо ви налаштовуєте класичний або динамічний ремакетінг, виберіть тип кампанії “Медійна мережа”.

Вкажіть настройки: в якому регіоні хотіли б показувати рекламу, скільки готові витрачати в день на даний вид реклами, як часто користувачі будуть бачити Вашу рекламу і т.д .. На наступному етапі “створення групи оголошень”, виберіть таргетинг “ремаркетинг” і аудиторію (раніше створила в Analytics), якій хотіли б показати рекламу.

Що стосується пошукового ремаркетингу, то тут кампанію створювати не потрібно нову, а необхідно додати аудиторію в існуючу пошукову кампанію і вибираємо “тільки призначення ставок”.

Особливістю такої кампанії є аудиторія показу оголошень: реклама показується тільки аудиторії відвідала ваш сайт і потрапила в списки ремаркетингу.

В рамках ремаркетингу можна використовувати різні типи оголошень:

графічні банери;

адаптивні оголошення.

Для досягнення кращого ефекту краще використовувати адаптивні і графічні банери одночасно.