Як скласти контент план для соцмереж?

Як скласти контент план для соцмереж?

Як створити контент-план для наповнення соціальних мереж
Кожен день вам потрібно додавати на свою сторінку все нові публікації, щоб треба бути уважним передплатників. Потрібно постійно підігрівати їх інтерес, домагаючись своєї головної мети – просування пропонованих послуг або товарів.

Добре, якщо ідеї відвідують вас із завидною постійністю, але ж бувають дні, коли щось вибиває з колії, і просто неможливо придумати – про що ж написати, яку посаду викласти сьогодні?

Ось тут-то і прийде на допомогу складений заздалегідь план, який допоможе вам підібрати і викласти відповідну публікацію.

Що таке контент-план і навіщо він потрібен
Контент-план для соцмереж – це складений заздалегідь на певний час чіткий графік публікацій. Такий документ допоможе вам вирішити багато питань:

  • Правильно організувати процес маркетингу.
     
  • Легше орієнтуватися у виборі теми.
     
  • Чітко вибудувати послідовність публікацій.
     
  • Не забути про важливі дати.
     
  • Готувати матеріали для постів завчасно.
     
  • Швидше проводити аналіз ефективності публікацій.
     
  • Як виглядає контент план для соціальних мереж

Як скласти контент-план?
Спочатку створення контент-плану для соцмереж зажадає від вас певних зусиль. Але коли ви навчитеся його складати, то станете робити це швидше, і зрозумієте, наскільки ваша робота стала легше і продуктивніше.

Про те, які бувають типи контенту в соціальних мережах і як правильно їх розподіляти в процентному співвідношенні, ми вже писали в статті «5 основних видів контенту для соцмереж». Тепер давайте розберемося, як правильно скласти контент-план, завдяки якому ваші передплатники зможуть вчасно отримувати ідеально збалансований контент.

Що потрібно врахувати при створенні контент-плану:
Визначтеся, яка кількість постів в день ви плануєте публікувати. В основному 1-2 публікації досить. Головне – якість контенту, щоб людям хотілося лайкнути або поділитися, залучаючи до вас нову аудиторію.

Розставляючи дати, відзначте всі свята і дні особливих подій, про які варто розповісти передплатникам.

Обов’язково інформуйте їх про новинки та події, що відбуваються в сфері вашого бізнесу. Заздалегідь повідомляйте про плановані заходи, проведеннях майстер-класів, появу нових послуг або товарів.

Враховуйте смаки і потреби вашої цільової аудиторії, орієнтуйте свій контент на відповідність цим вимогам.

Щоб не вчитися на своїх помилках, проаналізуйте сайти конкурентів. З’ясуйте, які теми найбільш цікаві читачам.

Якщо ви бачите, що якась тема досить обширна і цікава передплатникам, можна запланувати серії статей.

Використовуйте принципи SEO-оптимізації. Зібрані ключові слова також допоможуть вам знайти нові теми для статей.

Дотримуйтесь баланс між видами контенту, дотримуючись простої формули 4х1, тобто викладайте не більше 1-го рекламного поста на 4 звичайних.

Якщо ви ведете кілька сторінок в різних соцмережах, то контент в них не повинен повторюватися. Навіть якщо тема одна, неодмінно адаптуйте пости до вимог кожної мережі.

Правильно визначте час публікації, щоб вона не пройшла повз читачів. Найкраще викладати пост хвилин за 20 до загального піку, інакше він просто загубиться в потоці інформації.
На основі цих вимог, можна приступати до складання вашого особистого контент-плану.

 

Шаблон контент-план для соціальних мереж

Як виглядає контент-план
Можна вести контент-план в календарі, але найпростіше виконати його, використовуючи таблиці Excel. Їх легко редагувати, по потребі вносити доповнення або зміни в разі появи свіжої інформації.

Існують професійні шаблони для складання контент-плану. Зберігаючи загальну ідею, вони можуть виглядати зовсім по-різному. Ви можете вибрати для себе готові шаблони, а можете на їх прикладі створити власний, який буде найбільш зручним для вас.

Основні і допоміжні графи, які використовуються для складання контент-планів:

Дата і час публікації.

Вид контенту. Для зручності бажано виділити різні види різними кольорами.

Тема і ідея статті.

Матеріали для написання, посилання на статті та картинки для поста.

Можете додати графи, в яких будете оцінювати опубліковані матеріали з точки зору їх затребуваності. Це допоможе вам в складанні наступного контент-плану.

Можна розміщувати тексти постів прямо в графіку публікацій.
Подивіться приклади, як може виглядати варіації контент-плану для соціальної мережі Instagram:

 

Як створити контент план для інстаграм?

Як ви бачите, прикладів дійсно безліч, підбір їх є індивідуальним процесом і залежить тільки від ваших уподобань і цілей.

А чи користуєтеся ви контент-планом для наповнення соцмереж? Чи використовуєте для цього готові шаблони, або у вас складено свій варіант? Поділіться своїм підходом до планування постинга в соцмережах, можливо, ваш досвід допоможе новачкам чіткіше орієнтуватися в цьому питанні.