Як просувати TELEGRAM-КАНАЛ?

Як просувати TELEGRAM-КАНАЛ?

Telegram став одним з найпопулярніших месенджерів – в ньому немає нічого, що перевантажували б увагу користувача, враховуючи кількість інформації, що надходить і реклами.

Можливість зайти в месенджер, обмінятися повідомленнями з потрібними людьми і вийти – це те, що привертає увагу аудиторії.

Як розкрутити telegram-канал?

Проте, в Telegram з’явилися канали – профілі, які регулярно видають цікаву інформацію і можуть збирати передплатників. Що відрізняє їх від груп і публічних сторінок в “Вконтакте” і Facebook – це те, що публікації каналів, на які ви підписані, висвічуються так само, як повідомлення. Тобто для подібного контенту не виділено окремий екран, не потрібно нікуди переходити. Це ще одна причина популярності telegram-каналів.

Якщо ви зацікавлені у створенні корпоративного або особистого каналу, пропонуємо дізнатися більше про те, як його просувати.

БЕЗКОШТОВНІ СПОСОБИ ПРОСУВАННЯ
1 Контент всьому голова
Якщо ви дійсно зацікавлені в органічному розвитку каналу, готові приділяти йому час і розвивати, а не створити “просто щоб був, адже так все роблять”, вам потрібно продумати контент-стратегію.

Визначтеся з темами, експертизою, рубриками, проаналізуйте цільову аудиторію і її потреби.

Публікуйте корисний і унікальний контент. Таким чином ви зможете отримати безкоштовне сарафанне просування.

2 Не май 100 фоловерів
Якщо канал корпоративний, звичайно ж, розмістіть посилання в усіх соціальних мережах і на сайті. Аргументуйте, чому необхідно приєднатися до telegram – наприклад, в каналі буде унікальна інформація, якої немає в блозі або на Facebook. Попросіть співробітників опублікувати посилання в своїй стрічці, причому постарайтеся зробити це нативної. Наприклад, додати вижимки, превью або корисну пораду зі статті або поста, а в кінці дописати, що інформацію ви знайшли в такому-то каналі.

3 Партнерства
Знайдіть канали суміжної тематики або цільової аудиторії і запропонуйте зробити взаємні піар пости. І знову повторимося про нативний такої реклами, намагайтеся дати користувачам реальну корисну причину, яка спонукає їх підписатися.

4 Facebook-майданчики
На Facebook є спеціальні групи, в яких ведуться тематичні обговорення, а користувачі додають корисні статті з різних майданчиків. Наприклад, контент-маркетингу присвячена така група.

Ви можете додавати в них тексти своїх постів, в кінці дописуючи посилання на telegram-канал.

5 Каталоги
Так. навіть у Telegram вже є безкоштовні каталоги – ви додаєте посилання і опис каналу:

telegrambots.info
telegram-club.ru
protelegram.ru
telegram.tabledo.com

ПЛАТНІ СПОСОБИ ПРОСУВАННЯ
1 Добірки
Деякі канали роблять платні добірки каналів, в які ви можете додати і свій ресурс. Також можна за оплату прорекламуватися в каналі з відповідною ца.

Зазвичай канали, відкриті до цього в описі додають посилання на бота, через якого можна зв’язатися з автором каналу.

Підібрати відповідний канал можна за допомогою сайту Tlgrm.ru в розділі “Канали”. Звертайте увагу на кількість передплатників і частоту виходу матеріалів.

2 Sociate.ru
Біржа, яка дозволяє рекламувати Telegram-канали. Доступні зручні фільтри (тематика, ціна, охоплення аудиторії, кількість передплатників). Вартість визначається від 1000 показів.

Вибираючи безкоштовний або платний спосіб розкрутки важливо пам’ятати про те, що вам цікаві “живі” передплатники, а значить належну увагу приділяйте контенту – робіть його цікавим, трендовим і корисним.

КОРИСНІ ІНСТРУМЕНТИ
Крім того, використовуйте сервіс telegra.ph, який допоможе відображати ваші пости більш презентабельно як в веб-версії, так і в мобільної.

Наша студія пропонує скористатися нашою послугою просування Telegram каналу