Як продавати через соціальні мережі? 4 простих кроки: привабливість, утримання, конверсія і оцінка

Як продавати через соціальні мережі? 4 простих кроки: привабливість, утримання, конверсія і оцінка

Ви ставите питанням, чому ваша діяльність в соціальних медіа не приносить результатів?

Успіх в соціальних медіа іноді не піддається контролю.

Можливо, вам було цікаво: «Чому компанії X приваблює клієнтів і успішно веде бізнес через соціальних мережі, в той час як ваша компанія витрачає кошти на блоги, які не читають і на питання які залишаються без відповіді?»

Соціальні медіа – це нове явище, іноді шлях до успіху важкий і з нього дуже легко збитися. Якщо ви хочете пролити світло на свій проект і збільшити рентабельність інвестицій (ROI (return on investment), вам потрібно переконатися, що ваш маркетинговий план і кампанія включають в себе 4 важливих компонента:

 

Привабливість: як ви залучаєте перспективних клієнтів (Qualified Leads) до вашого бізнесу або веб-сайту?

Утримання: як ви залишаєтеся на зв’язку з клієнтами після того як вони покинули ваш веб-сайт або магазин?

Конверсія: як ви можете переконати людей зробити покупку на сайті (клікнути на опцію «Купити зараз») і вести клієнта через «тунель продажів»?

 

Оцінка: як визначити, що все це працює?

 

Дотримуючись такої моделі, ви зможете переконатися, що перебуваєте на правильному шляху крізь дикі джунглі. Нижче наводиться докладний план дій.

 

Чому сторінка на Facebook, присвячена програмному забезпеченню бухгалтерської справи, користується більшому попитом, ніж ваша?

 

a) Чи плануєте свої витрати по кредитній карті

b) Чи займаєтеся складанням нового плану за своїми витратами по кредитній карті

c) Чи не займаєтеся цим зовсім?

 

№1 привабливість: як привернути до себе користувачів

Для багатьох з нас важлива постійна відвідуваність своїх веб-сайтів. Існує безліч способів зробити відвідуваність стабільною – включаючи настройку пошукового механізму (SEO), традиційну рекламу і посилання. Я зупинюся на соціальних медіа.

 

Щоб досягти успіху в соціальних медіа вам знадобиться контент-стратегія. Це означає що, розмовляючи з вашими постійними клієнтами про їхні інтереси, ви обговорюєте їх побажання.

Залежно від вашої цільової аудиторії вам, можливо, знадобиться більш активно вести сторінку в Facebook або приєднатися до груп, в яких ваші клієнти беруть участь в соціальній мережі LinkedIn.

 

Якщо вони не активні в соціальних мережах або ви не можете з ними зв’язатися під час робочого дня – вам знадобиться створити публікації в блозі і відеоролики, які допоможуть їм вирішити їх найважчі завдання.

 

Веб-сайт Knight Vision допомагає підприємствам ефективно працювати з медіа ресурсами. Сподіваюся, що підприємці прочитали цю статтю перед тим як опублікувати будь-які повідомлення!

Як не стати жертвою жовтої преси: 5 порад:

Навіть якщо ви ніколи не публікували в Twitter непристойні фотографії, не витрачали 500 тисяч доларів в елітному ювелірному салоні Tiffany і не змінювали дружині з прислугою, існує можливість оступитися ненароком і це виявиться в жовтій пресі, де обов’язково засудять вас або вашу компанію. Нижче представлені 5 порад як уникнути проблем.

 

1. Ведіть бізнес чесно. Сумлінне ставлення до клієнтів і співробітникам, а так само ведення справ настільки прозоро, наскільки це можливо, значно знижують можливість того що ви станете перед судом громадськості.

 

2. Заохочуйте працю. Очевидно, що причиною рішення Марка Цукерберга пожертвувати 100 мільйонів доларів з акцій Facebook шкільній системі Ньюарка, штат Нью-Джерсі, виявилося небажання постати в дурній славі у фільмі «Соціальні мережі» (The social network).

 

Незважаючи на витрати Цукерберг отримав нафтовий танкер, заповнений позитивною рекламою (oil tanker full of positive PR). Так що забезпечте себе підтримкою ЗМІ (інтернет, друковані видання, телебачення, електронна пошта) щоб всі дізналися про вашу благодійності, про вашому заступництві над місцевою командою молодшої ліги або про те як ви і ваші співробітники провели минулої неділі, відмиваючи графіті зі стіни пошани Чарлі шина.

 

При створенні соціальних медіа профілів потрібно врахувати кілька пунктів:

Ваш профіль повинен бути спрямований на ваш бренд: Створіть блог, канал на сервісі відеохостингу YouTube або профіль в популярних соціальних мережах, все це безкоштовно або здійснюється за мінімальну плату.

Дешевизна – причина того що у кожного є свій профіль в соціальних медіа .. Щоб розкрутити бренд і зміцнити довіру до нього вам знадобиться створити брендовий проект, який негайно допоможе вам встановити довірчі відносини з вашою аудиторією. Це може бути спеціалізований фон в Twitter, сторінку в Facebook або ретельна робота над історією в вашому LinkedIn-профілі.

Компанія Nike виграє за рахунок свого фірмового фону на YouTube.

Поринайте, але не дуже широко: Не намагайтеся брати активну участь у всіх соціальних мережах одночасно. Натомість зосередьтеся на одній або двох платформах, де у вас більше шансів домогтися успіху. Отримавши бажаний результат на існуючих платформах, можна переходити до наступної.

Вам буде потрібно сталість: Одне повідомлення в блозі, один відеоролик або одне повідомлення в Twitter не допоможуть вашому бізнесу, не має значення, наскільки правильно воно складено. Успіх народжується з постійності. Здивувавши клієнтів один раз, ви не заробите їх поваги, вони хочуть працювати з тим, хто крок за кроком заробляє авторитет і вдосконалюється з часом. Це дає нам розуміння того, що не можна домогтися успіху відразу. Для цього потрібен час.