Як працює SEO просування?

Як працює SEO просування?

У Україні послуги з SEO надають більше ніж 1000 компаній. І сувора правда, що дійсно працюють над вашим проектом в кращому випадку 30%. Решта 70% беруть гроші, обіцяють псевдогарантіі, які можуть трапитися і без них, створюють імітацію бурхливої ​​діяльності. Чому так вийшло?

SEO технологія для просування сайтів – це не «Шаманська» техніка «танців з бубнами», а цілком складна технічна послуга. Що складного?

Робити її вміє близько 10000 фахівців у всій країні;
Щомісяця Яндекс і Google змінюються і фахівців стає менше;
Чи не підготовленій людині вкрай складно зрозуміти всі нюанси просування.
В результаті підрядникам стає легше грати на неписьменності клієнтів, ніж робити потрібні роботи. У цій сфері справжній культ продажів, де для багатьох найголовніше продати, а не стати надійним партнером.

SEO відділ

А які роботи потрібні?
Найголовніший секрет для розуміння, що Яндекс і Google самі хочуть приводити Вам клієнтів. І багато пишуть про це в своїх довідках. Але у них є свій зрозумілий інтерес – інтернет-ресурми повинні бути хорошими для кінцевих користувачів.

Подумайте самі, якщо ви вбиваєте запит в Яндекс і знаходите відразу той сайт, який шукали – він зручний і інформативний, то ви повернетеся в Яндекс шукати інформацію знову? Очевидно, що так. А якщо ви повернетеся, рано чи пізно ви натиснете на блок з рекламою, який приносить прибуток Яндексу.

Щоб Ваш інтернет-проект сподобався Яндексу, досить, щоб:

Контент (наповнення) сайту було унікальним, корисним і цікавим;
Структура – зручною та зрозумілою;
На вашому проекті була та інформація, саме яку люди запитують;
На сайті була розміщена інформація про компанії, ціни, умови доставки, оплати;
Про сайт “говорили” – ваш бренд згадувався на інших сайтах, в соціальних мережах, PR в ЗМІ.
Пошуковій системі повинно бути зручно сканувати сайт, тобто в технічному плані все має бути готове.
Дивитися, що цікавого роблять конкуренти і бути на крок попереду.
Здавалося б, усього 6 пунктів. Але це відразу виливається в кілька великих завдань:

Зібрати ключові слова для просування. Для інтернет-магазинів їх може бути більше 10000, а їх все ще потрібно відфільтрувати і відсортувати по сторінках.
Зробити проект краще, ніж у конкурентів.
Підготувати інформацію про компанію та про товари – тобто наповнити сайт, так щоб було цікаво.
Виправити всі технічні помилки програмістів (вони на жаль, не знають, як готувати сайт для яндекса)
Регулярно відслідковувати результати і думати, як їх поліпшити.
Хто повинен займатися просуванням?
Цими завданнями повинен займатися, або фахівець на аутсорс (фрілансер або компанія-підрядник), або цілий відділ. Припустимо у сайту 220-volt.ru, одного з лідерів в свій галузі в штаті працює близько 30 людей, що займаються просуванням. Кількість фахівців (або вірніше сказати человекочасов) залежить від розміру сайту і від цілей компанії. Малому та середньому бізнесу, як правило досить надійного зовнішнього фахівця на 20-50 годин в місяць.

Це може забезпечити в тривалій перспективі компанію достатньою кількістю заявок, правда є одна істотна АЛЕ. Спеціаліст дійсно повинен працювати над сайтом і результатом, а не створювати ілюзію. Для цього є зрозумілі критерії того, що над сайтом працюють.

Як компанії просувають сайт?
Для вас як для замовника завжди потрібно ставити перед собою питання – як зрозуміти, що над сайтом працюють?

У тривалій перспективі відвідуваність вашого проекту зростає, поліпшується видимість в пошукових системах і зростає кількість цільових заявок.
У сайту з’являються нові сторінки або проводиться робота щодо поліпшення вже розміщеного контенту.
Спеціаліст або менеджер з боку компанії тримають з Вами зворотний зв’язок, дізнаються про результати, пропонують ідеї щодо розвитку.
Навчають Вас і розповідають, як і що працює в цій послузі.
Дуже бажано, щоб Ви самі розбиралися в тому, як працює СЕО просування сайту і могли зрозуміти які справжні результати у проекту.