Фішка з текстом, яка дає ТОП – продовження, керівництво, чек лист

Фішка з текстом, яка дає ТОП - продовження, керівництво, чек лист

 

Вже було детально відео про фішку з текстом, яка дає ТОП. Воно набрало попит і виникло безліч питань по ряду пунктів.

Як наслідок, було прийнято рішення записати доповнення, яке відповість на інші питання.

У сьогоднішньому випуску На Дошці про те, як створювати структуру сайту, статті, сторінки, на що дивитися, як розподіляти семантику і ще ряд важливих факторів і отримувати більше органічного трафіку.

Фішка з текстом, яка дає ТОП – продовження, керівництво, чек лист

А саме:

чому 80% часу йде на створення правильного ТЗ копірайтеру
що потрібно врахувати при складанні структури
що потрібно врахувати при зборі семантики
як будуватися процес і як його можна оптимізувати
Переходимо до перегляду відео:

Важливо: Якщо у вас виникли питання, відразу сміливо задавайте їх у коментарях, із задоволенням на них детально відповімо.

Фішка з текстом, яка дає ТОП – продовження – текстова версія
У відео порушені такі моменти як:

Фішка з текстом

Давайте розглянемо кожен з пунктів детально:

1. Структура сторінки
Ви напевно помічали, що в ТОПі, зараз говорю про просування англомовних сайтів, але і в уа / рунеті таке теж практикують, зустрічаються сайти, з великим обсягом слів, структуровані, з купою картинок і іншим медіа контентом?

Так ось. Це насправді працює!

Але справа не тільки тому, щоб написати велику кількість непотрібних слів і запхати в них ключові слова.

Справа зовсім в іншому.

Допомогти користувачеві знайти відповідь на питання. Ключове тут насправді “допомогти”.

Якщо взяти за приклад, тематику хостингу в США, то ми можемо побачити таку структуру сайтів:

Якщо взяти за приклад, тематику хостингу в США

Як вам така сторінка?

Якщо подивитися за обсягом, виходить так:

обсяг тексту

Насправді, не так багато слів. Але й не мало.

Але, самий фактор, як ви структуруєте інформацію в H1-H4, які ключові слова ви там використовуєте і чи корисно це користувачеві.

Якщо подивитися на слова у видачі по цій сторінці, то:

В цілому непогано. Є над чим працювати, але вона отримує хороший цільовий трафік.

Важливо: Немає ідеальної структури сторінки, є тільки ряд штук, які можна використовувати, щоб зробити свою структуру краще.

наприклад:

Хлібні крихти
Зірочки (рейтинг в мікророзмітки, де люди реально можуть голосувати)
H1 + ключ
рік
H2 + СЧ
ALT + ключ
H3 + довгий хвіст
Текст (перші 100 слів тексту)
Виділення основного ключа bold / strong в першій частині тексту
списки
цитати
Картинки в тему
Оффер в тему
Відео на сторінці
Посилання на внутрішні сторінки в тему
Можливо коментарі, які індексуються з last update функцією
Насправді, політ не обмежений і щоб дійсно зрозуміти, що потрібно робити, переходимо до наступного пункту.

2. Процес
Процес побудований дуже просто:

Дивимося структуру конкурентів в ТОПі по ВЧ
Прикидаємо свою структуру
Розподіляємо ключові слова по сторінці на підставі потреби користувача
Робимо макет дизайну
Віддаємо ТЗ копирайтерам
Отримуємо готовий текст і заливаємо сайт / сторінку
Дивимося як вона себе веде і далі найцікавіше
Давайте розглянемо трохи детальніше як це можна зробити:

1) Дивимося структуру конкурентів в ТОПі по ВЧ

Ми це робимо за допомогою свого внутрішнього інструменту, але таке можна зробити за допомогою Screaming Frog, яким ми частково робимо технічний аудит сайту.

Увага питання: Було б корисно викотити такий простий аналізатор безкоштовно в паблік на нашому сайті? Якщо так, пишіть в коментарях.

Дивимося структуру:

дивимося структуру

По суті механізм простий:

беремо ТОП 10 сайтів
дивимося структуру кожного
дивимося не тільки так по коду, але і візуально
виділяємо цікаві штуки, які можна застосувати у себе
записати ідеї для своєї структури
Самий базовий приклад того, як таке може виглядати на прикладі тієї ж ніші хостингу під США:

Як мінімум, у нас є вже розуміння того:

у кого скільки слів
яка структура
по яким ключам вони ранжуються
хто як розподіляє ключові слова по сайту
які маркетингові фішки у кожного
2-5) Прикидаємо свою структуру

Коли вже є достатньо даних після аналізу і у нас є певний чек-лист, який описаний вище, то зробити структуру на порядок легше.

Як її зробити?

Можна як це роблю я, взяти намалювати на листочку, можна на дошці. А можна задурити як багато хто робить, і зробити максимально детальний мокап сторінки з поясненням для дизайнера кожної фичи.

Як в основному ми робимо ТЗ:

Малюємо мокап на дошці
Робимо запис екрану з прикладами того, що обов’язково потрібно врахувати на сторінці
Що найважливіше зрозуміти?

Що насправді шукає користувач?
На що зробити акцент?
Як структурувати сторінку, щоб утримати увагу користувача?
Це насправді це не космічна завдання і аналіз ТОПу дає зрозуміти максимально багато.

Також відео в тему: Як зрозуміти свою цільову аудиторію – спец випуск На Дошці з Норвегії

3. Як ранжуватися однією сторінкою по 500-1000 + ключових слів
Для початку дивимося це відео:

На самому алгоритм вкрай простий:

Заливаємо сторінку по інструкції вище
Індексуємо її і чекаємо приблизно 2-4 тижні
Далі заходимо в Google Search Console
Дивимося на ключові слова, які поруч з топом і у вас не згадані в пості
Дописуємо пост / текст на сторінку
трохи чекаємо
Отримуємо результат сильно краще, ніж залити відразу весь контент
На даний момент таке мало хто робить, але Google точно любить, коли сторінка розвивається, доповнюється і ставати краще з точки зору:

відсотка відмов
зменшується last click
ростуть позиції і трафік
На закінчення
Існує безліч цікавих структур, які дають користувачеві більше користі і відповідають на питання.

Головне не концентруватися тільки на тому, щоб додати ключові слова скрізь на сторінці, а в першу чергу подумати про те, що потрібно користувачеві і що може утримати увагу.

І тільки після цього вже збирати ядро, LSI, структурувати і створювати структуру проекту.