Бізнес сторінка в Google – Чи потрібна вона?

Бізнес сторінка в Google - Чи потрібна вона?

Не так давно Google запустив програму бізнес-сторінок, але вже велика частина фірм, бізнесів, підприємців мають власні бізнес-акаунти в Google+, а багато наповнюють сторінки фотографіями свого бізнесу, співробітників, товарів, ведуть новинну колонку і працюють з відгуками. Чи є сенс у такій діяльності? Давайте розберемо по пунктах, що надає підприємцю Google+ аккаунт.


Коли у організації з’являється бізнес-сторінка, в картах Google вона виглядає наступним чином:

Бізнес-сторінка в результатах пошуку
Досить непогано, чи не так? Особливо з урахуванням того, що в більшості випадків адміністрація закладу не докладає до цього ніяких зусиль для створення власного облікового запису.

Коли організація піклується про твоє іміджі і додає фотографії, аккаунт виглядає набагато краще:

Організація на мапі

Бізнес фотографії
У ряді випадків відвідувачі закладу навіть встигають прикріпити до бізнес-сторінці свої фотографії. Правда, далеко не завжди вони виглядають презентабельно:

Призначені для користувача фото в Google Business

Організації, які дбають про свій імідж, підтверджують сторінки і самостійно додають фотографії свого інтер’єру, виглядають презентабельнєє:

Google Business Photo

Відгуки
Навіть в непідтвердженими акаунті користувачі можуть залишати відгуки, причому вони не модеруються. Це, без сумніву, не дуже хороша новина для власників закладів, які не дбають про хороше сервісі, але дуже добре для тих, для кого сервіс – не порожній звук.

Адже відгуки впливають на ранжування організацій в результатах пошуку: акаунти з більш високим рейтингом розташовуються вище.

Ранжування в результатах пошуку
Ранжування в результатах пошуку по рейтингу
Однак, ні для кого не секрет, що клієнти бувають як найкращі, так і не дуже адекватні, які залишають дуже погані відгуки, часто невиправдані. Та й, чого гріха таїти, негативний відгук може залишити конкурент. І тут у власників підтверджених акаунтів є одна дуже важлива перевага: вони можуть працювати з відгуками.

Відгуки Google
При цьому ви не можете видаляти відгуки, які вас не влаштовують, але можете відповідати на них. Таким чином, можна значною мірою виправити навіть негативну ситуацію. Наприклад, запевнивши його, що причина його образи усунена (співробітник звільнений, рулет досоліть, а в рисі немає лушпиння), і ви вдячні йому за те, що він допомагає вам ставати краще.

Робота з відгуками Google

Ось як це виглядає для адміністратора сторінки:

Адміністративна панель Google Business

Статистика відвідувань

Коли ви є законним адміністратором бізнес-аккаунта, вам доступна повна статистика відвідувань і кліків. Ви можете слідкувати за кількістю переглядів вашої сторінки в пошуку, числом переходів на сайт, кількістю запитів прокладання маршруту:

Статистика Google Business

Редагування даних
У вас змінилися робочі години, адреса або телефон? Для підтверджених акаунтів це не проблема: всі дані змінюються буквально в кілька кліків і стають видні відразу ж, якщо Ви зберегли. Не потрібно писати в техпідтримку Google Business і чекати, коли модератори внесуть необхідні зміни.

Google Бізнес панорами
Власники підтверджених акаунтів можуть замовити віртуальний тур, який буде створений сертифікованим фотографом Google і розміщений на сторінці вашої організації. Він буде пов’язаний з Google картами, до того ж ви зможете легко вбудувати його в свій сайт (докладніше про Google бізнес панорамах).