5 способів підвищити конверсію за допомогою психології

5 способів підвищити конверсію за допомогою психології

 

Як збільшити конверсію інтернет-магазину, впливаючи на страхи і бажання споживача.
Багато що ми купуємо імпульсивно: побачимо щось за вигідною знижку і не можемо втриматися від покупки, навіть якщо предмет нам не дуже потрібен.

Швидше за все такі раптові покупки були у кожного, але навіть якщо покупець вдумливо вибирає товар на сайті або йде в каталог за чимось конкретним, то на його вибір все одно можна вплинути.

У цьому матеріалі кілька способів гри на психологічні особливості споживача: страху втратити вигоду, прагненні відчувати себе особливим і інших. Ви можете вибрати для вашого інтернет-магазину відповідний спосіб акцентувати увагу на акції або створити відчуття дефіциту товару, провести A / B тестування і вибрати найвдаліший метод.

Відлік часу знижки
Викликає страх упустити вигоду

Деякі інтернет-магазини спонукають покупця відчувати страх упущеної вигоди: наприклад, ставлять помітні таймери, які відраховують час до початку і кінця акції. Споживач думає не про те, чи потрібна йому зараз мультиварка або новий телефон, а про те, що упустить шанс урвати товар з великою знижкою.

Цим принципом викликаний ажіотаж «кіберпонеділок» і «Чорної п’ятниці» – періоду великих знижок, до яких покупців готують заздалегідь.

Як повідомляють «Известия», за результатами опитування рітейлерів Росії та експертної оцінки аналітичного центру АКІТ, в січні 2018 року під час «кіберпонеділок» росіяни витратили 2,5 млрд рублів. Відвідуваність інтернет-магазинів в середньому зросла на 25-30%.

Відлік часу до початку знижок

Лічильник з кількістю товару
Викликає відчуття дефіциту

Магазини встановлюють лічильники кількості товару, які показують, що його залишилося зовсім мало. Зазвичай такі лічильники ставлять на товари зі знижкою. Виникає відчуття дефіциту і бажання встигнути зробити замовлення, поки все не розкупили: раз позицію так активно розкуповують, значить товар якісний і пропозиція вигідна.

Лічильник кількості скидочного товару

Кілька варіантів на вибір
Дає можливість вибрати, але вигідну пропозицію виділяється з інших

На багатьох сайтах з сервісами, програмами або послугами можна вибрати один з декількох тарифів. Зазвичай їх три-п’ять від найдешевшого до професійного з великим пакетом опцій. Є спосіб привернути увагу до певного тарифу, який найвигідніше продавати: відзначити його який-небудь плашкою, оточити іншими тарифами і помістити в центр.

Користувачі часто керуються принципом «золотої середини», тому висока ймовірність, що тариф у центрі здасться їм самим вигідним: не дорогий, але і не найдешевший варіант зі своїм набором можливостей.

Виділення одного тарифу рамкою і кольором

Плашка може вказувати на його популярність, тоді користувач може підкоритися думці більшості.

Виділення тарифу написом “Хіт”

Лічильник чужих замовлень
Показує затребуваність товару

Ми часто думаємо, що більшість не може помилятися, і раз багато людей користується послугами компанії або замовляють конкретний товар, значить це хороший і перевірений варіант. Багато магазинів встановлюють лічильник, який показує, скільки замовлень вже було зроблено. Це стимулює оформляти замовлення швидше і показує, що товар популярний.

Повідомлення про популярність броні деяких готелів

На деяких сайтах встановлюють спливаючі повідомлення про замовлення. Вони ніби кажуть: «поки ви дивитеся сайт, хтось вже замовляє».

Спливаюче вікно із замовленням

З такими повідомленнями головне не перестаратися, вони повинні виглядати природно.

Спецпропозиції по підписці
Дають почуття причетності до вузької привілейованої групи

Багатьом хочеться відчути себе особливими, причетними до якогось закритому співтовариству. Для цього інтернет-магазини організовують клуби постійних клієнтів, членство в яких дає спеціальні бонуси, нагороди за покупки і відкриває нові знижки. Вступати в клуб часто можна за передплатою через електронну пошту, що дає можливість зібрати базу e-mail для розсилки.

Клуб з доступом до особливих знижок організовували перед «Чорною п’ятницею»: користувачі залишали свої e-mail та вступали «в справу».

Форма реєстрації для доступу до особливих знижок

Способи з добірки дають можливість привернути увагу аудиторії і впливати на її страхи і бажання. Кожен з описаних механізмів може додатково стимулювати користувачів робити покупки і звертати уваги на вигідні пропозиції, збільшить кількість імпульсивних покупок і підвищить конверсію.