5 секретів просування instagram

5 секретів просування instagram

Якщо в пошук вбити запит “як розкрутити інстаграм“, “розкрутка instagram“, то ви знайдете 100500 способів чесного відбирання ваших грошей, а так само банальщину типу – вам потрібно навчитися фотографувати для інстаграм так само як фотографи National Geographic, ну або для початку стати знаменитістю, щоб ваші фотографії почали лайкати тисячі, сотні тисяч шанувальників.

Якщо ви вже знамениті, у вас в портфоліо є десятки премій за кращі знімки, то вам ця стаття не потрібна, а з усіма іншими я можу поділитися інструкцією як просунути особисту сторінку в інстаграм самостійно і головне безкоштовно! Поїхали.

Як розкрутити інстаграм?
Коротка інструкція по самостійній і безкоштовної розкрутки instagram.

№1 – збираємо і сортуємо правильні хештеги;
№2 – взаємодіємо з лояльними користувачами;
№3 – оцінюємо параметри аккаунта перед фолловінг;
№4 – включаємо тактику “котики / собачки в інстаграм”;
№5 – активно контактуємо і фолловіть в суміжних тематиках.

 

Складаємо список хештегів для публікації
Далі знаходимо в списку Сервісів для instagram посилання на найкорисніший сервіс для розкрутки в інстаграм “Websta” і починаємо підбір хештегів з урахуванням їх популяних – це цифрові значення, які відображають кількість фотографій, опублікованих з цим хештегом в інстаграм на даний момент. Хештеги, що не належать до наших тем виключаємо, на скрині це тег “#colorado”, який нам швидше за все не підійде.

Збираємо все хештеги в Ексель, помічаємо кожну категорію хештегів окремим кольором для сортування, генерітся посилання на видачу в інстаграм по картинках для візуальної оцінки правильності обраного хештег, щоб там не було сміття, спаму або порно і сортуємо по крайньому правому стовпчику – популярності хештегів по всім трьом категоріям так, щоб вони все вишикувалися по спадаючій, найпопулярніші вгорі, а не популярні внизу.
* Намагайтеся не використовувати хештеги з популярністю більш 1-3 мільйонів, інстаграм посилив свої алгоритми і тепер фішка з хешамі мільйонниками не працює.

Публікація фотографії в інстаграм
Фотографія є, теги зібрані, можна приступати до публікації самій фотографії в Instagram. Копіюємо з таблички Ексель перші 30 найпопулярніших хештегів і розміщуємо наше фото (маються на увазі хештеги, популярність яких обчислюється сотнями і десятками мільйонів). Як тільки це буде зроблено стежимо за активністю в стрічці подій. Зазвичай на найпопулярніші хештеги йде миттєва реакція і народ починає лайкать ваше фото – це перша хвиля, тут важливо не ловити гав! Перша хвиля дає найшвидшу і саму швидкоплинну порцію лайків на свіжу фотографію. За перші 2 хвилини можна отримати від 20 до 100 лайків, потім ця активність йде на спад і через 4-5 хвилин припиняється зовсім.

Редагуємо опис фотографії в інстаграм
Як тільки потік перший хвилі йде на спад, це буває після закінчення 2-3 хвилин після публікації фото, відразу необхідно видалити перші 30 хештегів з опису під фотографією і опублікувати другі 30 хештегів в коментарях під фото, не в описі, а саме в коментарях під власним фото.
Редагуємо опис фотографії в інстаграм
І слідом за цим третю порцію з 30 хештегів необхідно вставити в опис під фотографією, відредагувавши публікацію вже вдруге. Як тільки закінчите редагування, відразу ж піде друга хвиля лайків, не така як перша, більш розмірене і спокійна, трохи менше лояльна, але все ж. Тут вже можна не поспішати і вибирати кого лайкать і фолловить, а кого пропускати і не витрачати час даремно. Користувачі другої хвилі більш вибагливі і вибагливі, вони можуть відповісти взаємністю на ваші лайки, але у відповідь follow зробить з них далеко не кожен.

Йдемо в ТОП інстаграм
Отже, ви відпрацювали першу хвилю з 30 хештегів по точці графіка “А”, зібрали частину лайків, які стануть в нагоді для виведення в ТОП кращих інстаграм фото і отримали 60 хештегів по точках графіка “В” і “С”, за якими фото може потрапити в ТОП за наявності від 100 до 800 лайків.

Тепер добираємо залишки другої хвилі, вибудовуємо паралельно взаємну дружбу з новими користувачами і перевіряємо ТОП по найслабшим хештег точки “С” – це останні 5-7 хешів з третьої партії. Через 20-30 хвилин з моменту публікації фото і набору 150-200 лайків фото повинно вже потрапити в ТОП кращих по найслабшим хештегом.