4 тактики підбору ключових слів, якими не всі користуються

4 тактики підбору ключових слів, якими не всі користуються

Це дуже проста тактика, але дієва: якщо молоді сайти легко потрапили в топ по якимось запитам, то потрібно дізнатися ці запити і використовувати для просування свого сайту.

1. Підбір ключових слів по молодим сайтам з топа

Це дуже проста тактика, але дієва: якщо молоді сайти легко потрапили в топ по якимось запитам, то потрібно дізнатися ці запити і використовувати для просування свого сайту. Швидше за все у вас вийде просунути свій молодий сайт по цим ключам, а якщо ресурс створений досить давно, то буде ще простіше.

Зібрати сайти з топів можна будь-яким парсером: платним Scrapebox, безкоштовним SERPScraper і іншими.

Цю тактику можна втілити трьома способами:

1. Безкоштовно, але повільно.

Цей спосіб автор використовував, коли у нього зовсім не було грошей на експерименти, але було багато часу.

Знадобиться список десятків або сотень ключових слів у вашій ніші з 500-5000 запитами в місяць. Як тільки ви зберете список, знайдіть в Google сайти в топі за цими ключам. Вам потрібні молоді домени з перших двох сторінок, тому перевірте вік, наприклад, на сайті Whois.com

Сервіси Ahrefs, SimilarWeb, SEMRush або інші схожі допоможуть зрозуміти, скільки трафіку отримують ці сайти, і як у них розвинені інші параметри.

2. Швидше і трохи дорожче.

Якщо у вас є бажання прискорити попередній спосіб і приблизно 150 доларів бюджету, то автор пропонує використовувати сервіси Scrapebox і SERPScraper з URLProfiler. Перший коштує близько 100 доларів, другий безкоштовний.

Цей спосіб порушує правила Google, автор попереджає про це і знімає з себе відповідальність. Якщо ви все-таки зважилися скористатися цими сервісами, вам потрібен проксі-сервер. Без проксі Google може заблокувати ваш IP-адресу. Скільки проксі-серверів вам знадобиться, залежить від того, скільки ключів ви хочете отримати і наскільки швидко.

Сервіси проаналізують кілька тисяч сайтів за пару годин, це заощадить ваш час і сили.

3. Дорого, але максимально швидко.

Є третій спосіб, який зажадає близько 500 доларів, але займе набагато менше часу.

Автор скористався платним сервісом DataforSEO, але є й інші аналогічні, які дозволяють обробляти необхідні запити без Scrapebox і проксі. Ви можете звернутися до програмістів і розробити власний сервіс, наприклад, як це зробив автор: він використовував комбінацію спеціальних розробок і сервіс WhoAPI. Чим швидше і якісніше буде сервіс аналізу, який ви використовуєте, тим буде дорожче, але зате результатів для аналізу буде більше.

Кілька тижнів автор витратив на тест цих способів і заповнив таблицю. Він стверджує, що знайшов хороші ключові слова, джерела зворотного зв’язку і нішеві сайти.

Спосіб логічний: якщо молоді сайти вийшли в топ по деяких запитах, ці ключі заслуговують на увагу.

2. Збір ключів за допомогою призначеного для користувача пошуку Google (Google Custom Search Engine)

У цій тактиці автор використовував сервіс Google Custom Search Engine – систему персонального інтернет-пошуку. Власники сайтів встановлюють систему на своєму сайті і налаштовують область пошуку по всьому інтернету або за певним списком сайтів.

Автор статті пропонує використовувати сервіс, щоб знайти своїх конкурентів і нові ідеї. Наприклад, він взяв кілька хороших блогів про дизайн, додав їх в систему Google Custom Search Engine і побачив, на які ключові запити сайти орієнтуються в цьому місяці. Ці ідеї контенту можна використовувати в своєму блозі.

Якщо список сайтів у вашій системі користувальницького пошуку досить великий, ви зможете подивитися, хто з конкурентів вже орієнтований на пошукові запити 2019 року. Ви здивуєтеся, скільки сайтів вже зосереджено на пошукові запити майбутнього.

Запит Google Custom Search Engine

Залежно від сайтів, які відстежуєте, і ніші, ви можете знайти інформацію про прямих конкурентів за такими запитами:

«Intitle: giveaway» виведе сторінки з відгуками аудиторії;
«Last modified» або «updated on» з датою покажуть старий контент, який оновили;
«We interviewed», щоб знайти фахівців на інтерв’ю, готових до діалогу.
Суть тактики в тому, що ні шукати результати по всьому інтернету, а відслідковувати потрібні ключі тільки по сайтам конкурентів.

Як налаштувати Google Custom Search Engine

Відкрийте Функції пошуку – Додатково:

Налаштування

В цьому вікні можна налаштувати сортування по ключам з карти сайту, розмітки сніпетів або метатегов.

Автор налаштував ключ для пошуку сторінок за кількістю отриманих відгуків. Використовуйте його, якщо працюєте в сфері, де покупці охоче діляться думкою про продукт. Так ви визначите, які товари користуються попитом в першу чергу і що варто рекламувати.

Ключ для відгуків

Використовуючи його, автор знайшов результати з відгуками серед сайтів, які додав до списку пошуку.

Результати з відгуками

Автор намагався і інші ключі, які спрацювали на певних сайтах:

«Review-RatingCount» – ключ для пошуку відгуків в рейтингу;
«Metatags-DateModified» – пошук по метатегах;
«Itemprop-DateModified» – пошук по розмітці;
Якщо додаєте сайти вручну, зберіть досить велику базу, щоб результати були корисними.

3. Тактика моделювання запитів, за якими інші сайти потрапили в топ за кілька тижнів

Перша тактика статті передбачала пошук молодих сайтів, які вийшли в топ, але можна знайти і нові сторінки схожим чином. Автор пропонує два способи: платний за допомогою сервісів, наприклад, Ahrefs або BuzzSumo, і безкоштовний.

1. Безкоштовний спосіб

Для початку виберіть кілька великих сайтів, які публікують контент у вашій ніші. Не беріть сайти, які зачіпають багато різних сфер, краще знайдіть авторитетні ресурси по вузьких спеціалізацій.

Після того, як знайдете кілька великих видань з контентом по вашій темі, знайдіть в Google: «сайт:». Шукайте статті, опубліковані три-вісім тижнів тому. Вам не знадобляться недавно опубліковані статті, тому що що Google зазвичай дає їм високі позиції перед тим, як опустити у видачі. З іншого боку, старі статті встигають зібрати посилання за вісім тижнів.

У статті вказана свіжа дата публікації, але насправді ця стаття в NerdWallet – поганий приклад для аналізу ключів. Насправді вона торішня: сервіс Archive.org визначив, що контент був опублікований ще в 2017 році.
Подивимося на іншу статтю про вініловий сайдинг:

Стаття для прикладу

Цей матеріал не вийшло перевірити по Archive.org, але є інший спосіб.

WordPress вказує, що дата публікації – липень 2018, і структура URL-адрес зображень з великою ймовірністю говорить, що пост був опублікований в липні.

Знайшли статтю, далі можете шукати запити, які, ймовірно, можуть підвищити ранжування статті. Щоб підтвердити припущення, автор пропонує використовувати дані з розширення Google Chrome – Keywords Everywhere.

Використання Keywords Everywhere

Це безкоштовний спосіб перевірити, з якими ключами стаття досягла хорошого результату в ранжируванні.

2. Платний і швидкий спосіб

Сервіси Ahrefs або BuzzSumo покажуть недавно опубліковані статті у конкретних сайтів і їх пошуковий трафік. Наприклад, автор проаналізував сайт Smashing Magazine через Ahrefs, вибрав діапазон дат публікації і відсортував їх по пошукового трафіку.

 

Smashing Magazine опублікувала статтю в кінці липня і багато відвідувачів приходить з результатів пошуку за запитом «великі шпалери для робочого столу».

Або, наприклад, можна побачити, як швидко почала ранжуватися стаття LinkedIn про маркетинг в B2B-секторі:

Аналіз статті в Ahrefs

Цей спосіб дає ідеї для контенту.

4. Реверс-інжиніринг “слабких” сайтів не з топа

Деякі «слабкі» сайти, ймовірно, не потраплять в топ, але можна проаналізувати їх кращі матеріали і використовувати в своїх інтересах ключі зі статей. Автор пропонує дивитися теми на форумах, обговорення на Reddit і інших схожих сайтах. Є багато рідкісних і прив’язаних до дат ключів, під такі запити можна створювати і оптимізувати сторінки на своєму сайті і просувати їх в топ.

Буде цікаво: 5 способів підвищити конверсію за допомогою психології