4 ПЕРЕВАГИ НАЯВНОСТІ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКИ ДЛЯ ВАШОГО БІЗНЕСУ

4 ПЕРЕВАГИ НАЯВНОСТІ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКИ ДЛЯ ВАШОГО БІЗНЕСУ

Сьогодні мобільний телефон можна знайти в кишені кожної людини, чи не так? І основна функціональність цих пристроїв (за винятком телефонних дзвінків) полягає в тому, щоб використовувати цілий ряд додатків, які обслуговують практично всі мислимі сфери. Компанії з усіх куточків світу, що пропонують найрізноманітніші варіанти продукції і послуг, почали мігрувати з фізичного світу в мобільну сферу. І вам це теж потрібно.

1. Підвищення цінності для ваших клієнтів
Суть бізнесу у взаємному обміні. Ви пропонуєте продукт, ринок відкриває гаманці зі своїм попитом, чи не так? Ви зі своїми співробітниками постійно шукайте способи заохотити максимальне відкриття гаманців ваших клієнтів. Ви, безумовно, хочете посилити взаємодію клієнтів з вашим бізнесом, щоб збільшити продажі, але ви також хочете забезпечити високий рівень цінності для клієнтів, який вони не зможуть отримати ніде більше.

Один із способів зробити це – створити програму лояльності в вашому додатку. Вона буде працювати наступним чином: чим частіше клієнти взаємодіють з вашим бізнесом і продуктом, тим більше очок вони отримують, які, в свою чергу, можуть бути використані для отримання знижок або покупки будь-який інший продукції вашої компанії.

Наприклад, Starbucks використовує свій мобільний додаток наступним чином: вони пропонують різні бонуси ТІЛЬКИ користувачам свого застосування, яке потім спонукає клієнтів купувати каву і десерти тільки у них. Вони роблять взаємодія ще більш зручним, дозволяючи користувачам платити безпосередньо з програми, прискорюючи весь процес покупки.

Якщо у вас вже є така програма – відмінно. Ви можете перенести її в свій мобільний додаток, оціфровивая весь процес і збираючи дані про покупки миттєво. Якщо у вас її немає, поспішайте. Коли ваші клієнти побачать, як бали за покупки прилітають до них в профіль в режимі реального часу, вони будуть вражені і їм захочеться зробити ще більше покупок в майбутньому.

2. Посилення бренду компанії
Одна з найбільш важливих речей, яку пропонує мобільний додаток для споживачів, – це впізнаваність вашого бренду і пряме спілкування. І завдяки цьому регулярному взаємодії з вашим цільовим ринком ви зміцнюєте його довіру до вас. Чим більше ваша аудиторія довіряє вам, тим вище ймовірність того, що вона буде лояльна і постійна. За допомогою програми ви продемонструєте своїм користувачам, чому вони повинні довіряти вам, показуючи (а не розповідаючи), що несе в собі ваш бренд.

Точно так же, як поширення магнітів на холодильник, календарів і інших пам’ятних речей з логотипом вашої компанії в минулому служило як рекламою, так і підтримкою, мобільні додатки зміцнюють ваш бренд і навчають ваших клієнтів.

3. Підвищення ефективності взаємодії з клієнтами
Обслуговування клієнтів – це не просто спілкування усміхненого менеджера з клієнтами. Оскільки в даний час в світі налічується 2,6 мільярда людей, які використовують просунуті мобільні пристрої, дійсно просунуті гравці в сфері обслуговування клієнтів – це мобільні додатки.

Чому?
По-перше, мобільний додаток – це не людина, схильний до коливань настрою і погану роботу. Тому маючи мобільний присутність, ви завжди будете знати, що уявляєте клієнту одне і те ж особа – інтерфейс, спеціально призначений для надання їм кращого досвіду вивчення та прийняття рішення про те, чи хочуть вони купити ваш продукт.

Фактично, переважна більшість маркетологів розглядають свої додатки як засіб для поліпшення якості обслуговування клієнтів.

У мобільному додатку ваш бізнес завжди доступний для клієнтів. Якщо людина вперше почув про вашу компанію посеред ночі і хоче отримати інформацію як можна швидше, все, що йому потрібно зробити, це включити свій пристрій і завантажити ваш додаток. Пізніше, коли йому в голову прийде думка, що він хоче купити ваш продукт, він може негайно зробити це, не чекаючи початку робочого дня.

Таким чином, якщо обслуговування клієнтів є одним з ваших пріоритетів (а так і повинно бути), мобільні додатки є ключем до підвищення рівня задоволеності клієнтів

4. Збільшення прибутку
Коли задоволеність клієнтів зростає, продажу зазвичай теж ростуть. За даними SalesForce, 70% купівельного досвіду залежить від того, як клієнти відчувають, що до них відносяться. Чим більше зацікавленими і задоволеними стануть клієнти завдяки вашому продукту і вашому бізнесу в цілому, тим більше буде рости споживчий попит.

Звичайно, у вас повинен бути сайт з адаптивним веб-дизайном, який може підлаштуватися під будь-який мобільний пристрій. Це усуває необхідність управління незручним вторинним «мобільним» сайтом. Але якщо ви запустите мобільний додаток на додаток до вашого адаптивному веб-сайту, ви будете стимулювати продажі, одночасно підвищуючи якість обслуговування клієнтів.

Згідно Techcrunch.com, 35,4% продажів під час Чорної п’ятниці в минулому році були здійснені на мобільних пристроях, в порівнянні з 16%, які ми могли спостерігати лише кілька років тому.

Коли Domino’s Pizza розробила мобільний додаток для замовлення піци, зростання їх онлайн-продажів показав 28% за півроку в одній тільки Великобританії. І багато хто з нас сьогодні із задоволенням використовують їх додаток, замість того щоб дзвонити і замовляти піцу по телефону. Фактично, 52% їх замовлень зараз доводиться на мобільні пристрої. Непогана тенденція чи не так?

Інші переваги мобільних додатків
Якщо згадані вище моменти не переконали вас в необхідності мобільного додатка для вашого бізнесу, є ще безліч причин розглянути можливість впровадження мобільного стратегії для залучення, стимулювання і задоволення клієнтів.

Інформувати користувачів про нові продукти і пропозиціях
Виділитися серед конкурентів
Залучити молодшу аудиторію
Синхронізувати облікові записи електронної пошти та соціальних мереж користувачів
І якщо ви правильно структуруєте ці дані, ви можете отримати детальну аналітику того, як люди взаємодіють з вашим додатком – від середнього часу, який користувач проводить в додаток, до кількості грошей, які він витрачає при кожній покупці.

 

Підведемо підсумок
90% компаній планують збільшити інвестиції в мобільні додатки в 2018 році. Якщо ви цього не зробите, є хороші шанси, що ваші конкуренти випередять вас по всіх фронтах.

І немає, одне лише мобільний додаток не зможе врятувати ваш бізнес, але це вірний спосіб забезпечити сильну присутність у вашій сфері. Замість того, щоб бути якоюсь абстрактною концепцією бренду, у якого є штаб-квартира в якомусь далекому місті – ви будете перебувати прямо в кишені кожного свого користувача. За замовчуванням ваш логотип буде розміщений на екранах їх мобільних телефонів. Просто приділіть достатньо уваги просуванню вашого застосування після запуску.

А у вашого бізнесу є мобільний додаток? Навіщо воно вам чи чому його немає? Поділіться своїми думками нижче в коментарях!