10 етапів SEO-просування сайту. Найкраще SEO в Києві

10 етапів SEO-просування сайту. Найкраще SEO в Києві

Ви вирішили, що без пошукового просування подальший розвиток проекту неможливо. Знайшли фахівця, надали йому доступи. Через деякий час отримуєте важкий список рекомендацій для впровадження – на рівні структури сайту, текстів і навіть самого святого – дизайну.

Як зрозуміти, що все це дійсно необхідно, і що конкретно робить SEO-спеціаліст для оптимізації вашого ресурсу?

Незалежно від того, чи займаєтеся ви розкручуванням сайту в Росії, Україні або США, і, відповідно, робите акцент на Яндекс або Google, процес просування в цілому не змінюється. Звичайно, як і в інших сферах, багато що залежить від специфіки, але все ж існують обов’язкові етапи робіт.

Крок перший: аналіз сайту, тематики і конкурентів
Для яких проектів актуальний цей етап:

Інтернет магазини.
Сайти сервісів і продуктів.
Новинні сайти.
Сайти-візитки (НЕ одностранічнікі).
Дошки оголошень.
Корпоративні сайти.
Форуми.

Панель вебмайстрів Google – аналізуємо дані без паніки
Коли SEO-спеціаліст отримує всі доступи до аналітики проекту і панелям вебмайстрів (або додає туди сайт самостійно), він приступає до аналізу товарів і послуг проекту, а також дає загальну оцінку сайту, щоб розуміти, які роботи потрібно проводити в першу чергу.

Саме на даному етапі формується стратегія просування проекту і детальний план робіт.

Що конкретно робить фахівець?

Аналізує загальну видимість сайту не тільки по високочастотним запитам, але і по середньо- і низькочастотних.
Проводить аналіз конкурентів, лідерів ринку, щоб розуміти, на що робити упор в даній тематиці, що в сайтах конкурентів краще.
Аналізує структуру сайтів-лідерів в ніші, їх контрольний профіль.
Зазначає запити, під які на сайті клієнта потрібно створювати і оптимізувати посадочні сторінки.
Проводить як звичайну аналітику на основі пошукової видачі, так і системну, наприклад, за допомогою Serpstat.

Як перейти на HTTPS за 12 годин і зберегти трафік
Навіщо все це потрібно? SEO-спеціаліст визначає, чи треба відразу проводити глобальні зміни на сайті. Наприклад, міняти CMS (систему управління контентом), адаптувати сайт під мобільні пристрої, змінювати протокол з http на https тощо.

Про необхідність глобальних змін грамотний спеціаліст інформує заздалегідь, щоб уточнити у програмістів, наскільки можлива, наприклад, доробка поточної версії CMS.

Також це дозволяє уточнити весь бюджет на просування сайту – витрати на контент, посилання, інші витрати.

Краще заздалегідь проводити глобальні зміни, інакше на третьому-четвертому місяці робіт по впровадженню SEO-аудиту ви опинитеся в глухому куті – зіткнетеся з тим, що оптимізувати фільтри, додавати нові теги або категорії неможливо чисто технічно.

Крок другий: формуємо первинне ядро ​​пошукових запитів
Для яких проектів актуальний цей етап:

Інтернет магазини.
Сайти сервісів і продуктів.
Новинні сайти.
Сайти-візитки (НЕ одностранічнікі).
Дошки оголошень.
Корпоративні сайти.
Форуми.

Тепер у вас на руках стратегія просування, план робіт, попередній аналіз сайту і сайтів лідерів ринку. SEO-спеціаліст за допомогою Serpstat, Wordstat і інших інструментів збору пошукових запитів збирає, кластерізірует по групах, пробиває частотність семантичного ядра.

Воно стане в нагоді для:

формування структури сайту;
складання шаблонів генерації і формування метатегов вручну (Title, Description, Keywords), заголовків H1, H2;
написання текстів на посадочних сторінках;
створення грамотної перелінковки;
зовнішньої оптимізації сайту;
аналізу видимості сайту.
Семантичне ядро ​​може складатися як з декількох сотень пошукових запитів (для невеликих сайтів-візиток), так і декількох сотень тисяч (для інтернет-магазинів).

Запити сайту з продажу годинників

У цьому фрагменті таблиці немає і 1% запитів сайту, що займається продажем годин

Процес складання ядра довгий і, в залежності від обсягу сайту, може займати кілька місяців. Саме тому його розбивають по розділах і категоріях, щоб не гальмувати просування і розширювати семантичне ядро ​​паралельно з іншими роботами.

Крок третій: формуємо широку структуру сайту
Для яких проектів актуальний цей етап:

Інтернет магазини.
Сайти сервісів і продуктів, крім деяких проектів з вузькою спрямованістю.
Новинні сайти.
Сайти-візитки (НЕ ЛЕНДІНГИ).
Дошки оголошень.
Корпоративні сайти.
Форуми.
Пошукові системи постійно вдосконалюють свої алгоритми і показують найбільш релевантні сторінки під запити користувачів. Якщо ви введете в пошуковику «ноутбуки з підсвічуванням клавіатури», побачите на перших місцях найбільш релевантні даними запитам сторінки.

приклад видачі

Якщо хочете побачити на цих позиціях свій проект, без формування широкої структури сайту не обійтися. Для кожної групи пошукових запитів необхідно створити та оптимізувати свою посадкову сторінку.

При цьому важливо пам’ятати, що під супернизькочастотне запити краще оптимізувати вже конкретні картки товарів, так як вони будуть лише заважати просуванню важливих сторінок, забираючи у них частину внутрішнього статичної ваги.

Супернизькочастотним вважається запит, який вводили не частіше п’яти разів на місяць.

Під високочастотні запити створюються сторінки категорій, під середньо і низькочастотні – статичні сторінки фільтрів / перетинів фільтрів.

Під високочастотні запити створюються сторінки категорій

Звідки брати ідеї для створення нових посадкових сторінок?

6 секретів ІЗ GOOGLE, ЯКІ ДОПОМОЖУТЬ просунути Ваш САЙТ

Аналіз видачі.
Аналіз конкурентів.
Внутрішній пошук по сайту.
Аналіз товарного асортименту / спектра послуг.
Для великих магазинів з центрами видачі в різних містах, а також дощок оголошень, маркетплейсів, компаній з філіями кількість посадкових сторінок в структурі множиться на кількість міст. При цьому важливо, щоб контент таких сторінок був унікальним.

Це тривалий процес, і в великих проектах нові сторінки фільтрів для конкретних категорій створюються навіть через два роки після початку розкрутки сайту. Але все ж основний обсяг робіт з розширення структури посадкових сторінок повинен бути проведений набагато раніше – щоб швидше отримати потрібний ефект.

 

Крок четвертий: формуємо завдання на внутрішню оптимізацію
Для яких проектів актуальний цей етап:

Інтернет магазини.
Сайти сервісів і продуктів.
Новинні сайти.
Сайти-візитки (НЕ одностранічнікі).
Дошки оголошень.
Корпоративні сайти.
Форуми.
Спеціаліст виправляє помилки внутрішньої оптимізації сайту, працює з посадочними сторінками під групи запитів, видаляє дублі сторінок. Для цього проводиться технічний SEO-аудит сайту, на основі якого формується завдання на внутрішню оптимізацію.

Обов’язково виконуються наступні пункти (у порядку важливості):

Налаштування автоматичного формування Title, Description і заголовків H1 на основі шаблонів для категорій, товарів, фільтрів, пересічних фільтрів, сторінок, створених під геозапроси, тощо.
Формування адрес сторінок на сайті (приведення їх до человекопонятного лінку).
Оптимізація фільтрів: створення правил формування URL-адрес для фільтрів та їх перетинів, метатегів, видимості посилань на фільтри).
Збільшення швидкості відповіді сервера, завантаження сторінок сайту.
Видалення дублів за допомогою постійних перенаправлень, канонічних адрес, noindex follow.
Створення XML-карти сайту.
Налаштування багатомовності (в разі наявності мовних версій).
Оптимізація сторінок пагінацію.
Оптимізація коду відповіді сервера і заголовків сторінок.
Налаштування мікророзмітки відгуків, інформації на сторінках карток товарів.

Чому варто слідкувати за помилками в пошуковій консолі Google?

Крок п’ятий: організація внутрішньої перелінковки
Для яких проектів актуальний цей етап:

Інтернет магазини.
Сайти сервісів і продуктів.
Новинні сайти.
Дошки оголошень.
Корпоративні сайти.
Форуми.
Часто причиною поганого ранжирування сайту стає проблема з наповненням просуваються сторінок статичним вагою. Про що мова?

Важливо не просто створити посадкові сторінки, але і організувати внутрішню перелинковку так, щоб користувачі і пошуковий робот могли без проблем потрапити на інші сторінки. В іншому випадку вони можуть не з’явитися в індексі пошукових систем.

Зазвичай така проблема виникає зі сторінками оптимізованих фільтрів – користувач може потрапити на такі сторінки, вибравши фільтр, а пошуковий робот її не бачить.

Важливо не просто створити посадкові сторінки, але і організувати внутрішню перелинковку так, щоб користувачі і пошуковий робот могли без проблем потрапити на інші сторінки

Також на етапі розкрутки сайту SEO-спеціаліст вибудовує перелинковку категорій меню за допомогою розроблених скриптів, куди додає раніше зібрані і Групові запити, переливає статичну вагу зі сторінок з низькою конкуренцією (наприклад, з карток товарів, пересічний фільтрів) на сторінки більш високого рівня вкладеності.

Крок шостий: оптимізація контенту
Для яких проектів актуальний цей етап:

Інтернет магазини.
Сайти сервісів і продуктів.
Новинні сайти.
Сайти-візитки (НЕ одностранічнікі).
Дошки оголошень.
Корпоративні сайти.
Оптимізатор вручну формує унікальні метатеги (Title, Description, Keywords) і заголовки H1 на основі «довгого хвоста» пошукових запитів для тих сторінок, де це необхідно. Також для просуваються сторінок сайту формуються тексти, що включають зібрані раніше ключові запити, природно, з урахуванням поточних вимог пошукових систем.

Тексти впливають і на ранжування сторінок по високочастотним запитам, і на відображення за запитами з «довгим хвостом».

 

Крок сьомий: робота з краулінговим бюджетом
Для яких проектів актуальний цей етап:

Інтернет магазини.
Сайти сервісів і продуктів, де є можливість відфільтрувати результати пошуку, провести їх сортування.
Дошки оголошень.
Краулінговий бюджет пошукового робота – кількість сторінок, яке він може обійти за один раз на сайті.

Часто власники сайтів, прочитавши 1-2 статті по розкрутці сайтів за допомогою оптимізації фільтрів і тегів, створюють сотні сторінок непотрібних фільтрів, під які немає запитів або їх дуже мало. Більш того, не закривають для робота сторінки перетинів двох фільтрів з одного блоку (наприклад, два бренди), перетину чотирьох і більше фільтрів. Не приховують сторінки різних угруповань: за ціною, рейтингу, кількості товарів на сторінці. Це все грубі помилки.

В результаті пошуковий робот може проіндексувати тільки частина сторінок фільтрів – і йде з сайту. Нехай ви навіть грамотно зробите все інше, саме це стане причиною непотрапляння сторінок в індекс. Більш того, статичну вагу сторінок категорій сильно знизиться.

Кейс: як врятувати проект і збільшити органічний трафік на 109% за 6 місяців
Відмінний кейс по роботі з фільтрами: «Як врятувати проект і збільшити органічний трафік на 109% за 6 місяців».

З краулінговим бюджетом рекомендується працювати тільки фахівцям з досвідом. Фахівці грамотно закриють для індексації «сміттєві сторінки», створені лише для зручності користувачів, залишать тільки потрібні фільтри, заборонять роботам здійснювати обхід «сміттєвих сторінок» і закриють посилання на них.

Крок восьмий: поліпшення юзабіліті сайту
Для яких проектів актуальний цей етап:

Інтернет магазини.
Сайти сервісів і продуктів.
Новинні сайти.
Сайти-візитки (НЕ одностранічнікі).
Дошки оголошень.
Корпоративні сайти.
Форуми.
Чи враховують алгоритми пошукових систем поведінкові фактори – то, як користувач взаємодіє з сайтом? Так, враховують.

SEO-фахівці працюють над:

неповерненням користувача в пошукову видачу;
зменшенням показника відмов;
збільшенням тривалості перебування на сторінці.
Адаптація сайту для мобільних пристроїв істотно підвищить видимість сайту в мобільній видачі, також виростуть конверсії з мобільних пристроїв. Спрощення навігації зменшує показник відмов. Грамотне оформлення сторінки «Про нас» підвищить довіру відвідувачів і пошукових систем.

Крок дев’ятий: зовнішня оптимізація сайту
Для кого це актуально? Для всіх типів сайтів в тематиках з високою конкуренцією.

Так в ряді тематик з низькою конкуренцією можна обійтися і без нарощування зовнішньої посилальної маси, але в основному зовнішня оптимізація необхідна. Чим більше якісних тематичних майданчиків посилаються на вас, тим авторитетніше ви стаєте в очах пошукових систем.

Контент-маркетинг на США: 51 публікація за 5 місяців
Кейс в тему: «Про контент-маркетинг на США на прикладі кейсу: 51 публікація за 5 місяців».

Існує безліч параметрів, за якими потрібно будувати контрольний профіль і відбирати донорів. SEO-фахівці можуть використовувати біржі постійних посилань, додавати природні посилання з форумів, Q / A-сервісів, а також безпосередньо розміщувати через вебмайстрів сайтів, які не займаються продажем посилань.

Крім того, ми завжди рекомендуємо власникам розміщувати такий контент, щоб користувачі самі посилалися на них. Це найкорисніші посилання.

Крок десятий: збільшення конверсії з відвідувачів в клієнтів
Для яких проектів актуальний цей етап:

Інтернет магазини.
Сайти сервісів і продуктів.
Новинні сайти.
Сайти-візитки (НЕ одностранічнікі).
Дошки оголошень.
Корпоративні сайти.

Конверсії – не обов’язково продажу. Це може бути як замовлення послуг, так і підписка на розсилку.

Насправді це комплексний етап, що вимагає знань дизайну, юзабіліті, email-маркетингу і навіть навичок створення якісного контенту.

Що ж робить фахівець в першу чергу?

Виправляє форми замовлень.
Додає способи зв’язку з менеджерами через сайт.
Змінює кольори елементів сторінок.
Працює з відгуками.
Налаштовує тригерні персоналізовані розсилки.
І це тільки сота частка доробок, які підвищують конверсію сайту.

 

Завжди Вам допоможемо
0987778077
inbox@venweb.com.ua